دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: David J. Messer, Geoffrey J. Turner (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781349226108, 9780312084745 ناشر: Palgrave Macmillan UK سال نشر: 1993 تعداد صفحات: 295 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 29 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تأثیرات حیاتی بر فراگیری و رشد زبان کودک: زبان شناسی کاربردی، زبان شناسی تطبیقی، آموزش زبان
در صورت تبدیل فایل کتاب Critical Influences on Child Language Acquisition and Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تأثیرات حیاتی بر فراگیری و رشد زبان کودک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با توجه ویژه به تأثیرات موقعیتی، اهمیت طیف وسیعی از تأثیرات را بر اکتساب و رشد زبان کودک شناسایی و ارزیابی میکند. موضوعات کلیدی برجسته شده و تحقیقات اخیر به طور خلاصه ارائه شده است. پنج بخش وجود دارد: به کارگیری گفتار در مراحل اولیه رشد. تعامل زبانی و پیشینه خانوادگی: رمزگذاری موقعیت. جنبه های چند بعدی توسعه زبان؛ و محدودیت در رشد زبان. دوازده فصل در مورد این موضوعات توسط محققان برجسته در این زمینه ارائه شده است.
The book identifies and assesses the importance of a range of influences on child language acquisition and development, paying particular attention to situational influences. Key issues are highlighted and recent research is succinctly presented. There are five sections: the deployment of speech during early development; linguistic interaction and family background: encoding the situation; multidimentional aspects of language development; and constraints on language development. There are twelve chapters on these themes contributed by leading researchers in this area.
Front Matter....Pages i-xxv
Front Matter....Pages 1-1
The Relationship of Maternal Speech to Children’s First Words....Pages 3-22
Is Early Speech Situational? An Examination of Some Current Theories About the Relation of Early Utterances to the Context....Pages 23-39
Affording Social-Cognitive Skills in Young Children: the Overhearing Context....Pages 40-61
Front Matter....Pages 63-63
Initial Production of Inflections in Bilingual Children....Pages 65-92
Social Class, Maternal Speech and the Child’s Semantic Orientation....Pages 93-117
Front Matter....Pages 119-119
Critical Influences on the Acquisition of Verb Transitivity....Pages 121-137
Do Young Children Use Definite Expressions for Specific References?....Pages 138-155
Front Matter....Pages 157-157
Children’s Comprehension and Production of Locative Expressions....Pages 159-178
Intonation and Function of Four-year-olds’ Tag Constructions....Pages 179-194
Front Matter....Pages 195-195
Phonological Processes and Sign Language Development....Pages 197-208
Increasing Metalinguistic Awareness to Assist Phonological Change....Pages 209-228
The Nature of the Linguistic and Communication Difficulties of Children with Autism....Pages 229-249
Back Matter....Pages 250-278