ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Social Production of Art

دانلود کتاب تولید اجتماعی هنر

The Social Production of Art

مشخصات کتاب

The Social Production of Art

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Communications and Culture 
ISBN (شابک) : 9780333597064, 9781349230419 
ناشر: Macmillan Education UK 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 216 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تولید اجتماعی هنر: جامعه شناسی آموزش و پرورش، جامعه شناسی آموزش، نظریه ادبی، نظریه فرهنگی، جامعه شناسی فرهنگ، هنرهای زیبا



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب The Social Production of Art به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تولید اجتماعی هنر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تولید اجتماعی هنر

این کتاب از اولین انتشار خود در سال 1981، متن استانداردی برای مطالعات فرهنگی و جامعه‌شناسی هنر بوده است. این کتاب مروری روشن و مفید از نظریه‌ها و مطالعاتی است که به پروژه جامعه‌شناسی هنر کمک می‌کنند، از جامعه‌شناسی تا تاریخ هنر. ، نظریه ادبی، فمینیسم و ​​مطالعات رسانه ای. نویسنده همچنین شکاف بین رویکردهای اروپایی و رویکرد تولید فرهنگ آمریکایی را پر می کند و به سؤالات کلیدی نقش خواننده/بیننده، ماهیت نویسنده و امکان سیاست فرهنگی می پردازد. نسخه جدید حاوی پس‌گفتار نویسنده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book has been a standard text for cultural studies and the sociology of art since its first appearance in 1981. It provides a clear and useful overview of theories and studies which contribute to the project of a sociology of art, ranging from sociology to art history, literary theory, feminism and media studies. The author also bridges the gap between European approaches and the American production of culture approach, and addresses the key questions of the role of the reader/viewer, the nature of authorship, and the possibility of cultural politics. The new edition contains an Afterword by the author.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-8
Social Structure and Artistic Creativity....Pages 9-25
The Social Production of Art....Pages 26-48
Art as Ideology....Pages 49-70
Aesthetic Autonomy and Cultural Politics....Pages 71-94
Interpretation as Re-creation....Pages 95-116
The Death of the Author....Pages 117-136
Conclusion....Pages 137-143
Back Matter....Pages 144-207




نظرات کاربران