دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Janna Jackson Kellinger (auth.)
سری: Advances in Game-Based Learning
ISBN (شابک) : 9783319423920, 2182192212
ناشر: Springer International Publishing
سال نشر: 2017
تعداد صفحات: 354
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه سیستم را "بازی" کنیم: فناوری آموزشی، یادگیری و آموزش
در صورت تبدیل فایل کتاب A Guide to Designing Curricular Games: How to "Game" the System به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه سیستم را "بازی" کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب راهنمای طراحی بازی های درسی متناسب با نیاز دانش آموزان است. این ارتباط بین بازی های ویدیویی و تکنیک های آموزشی آزمایش شده با زمان مانند یادگیری اکتشافی و بازخورد برای بهبود تعامل و یادگیری دانش آموزان ایجاد می کند. همچنین ماهیت اجتماعی بازی را بررسی میکند، مانند تکنیکهایی برای شرکای راننده/ناوبر، گروههای کوچک و ساختارهای کل کلاس برای کمک به قابل مشاهده کردن تفکر. فرآیند طراحی سنتی را که معلمان با تشویق به استفاده از تکنیکهای طراحی بازیهای ویدئویی مانند تست بازی درگیر میکنند، گسترش میدهد. نویسنده بر طراحی بازیهای درسی برای حل مسئله تأکید میکند و نسبت به طراحی بازیهایی که صرفاً «الکس تربک (میزبان خطر) ماسک زده است، هشدار میدهد. این کتاب با تکیه بر زمینه های متعدد مانند تفکر سیستمی، تئوری طراحی، ارزیابی و طراحی برنامه درسی، بر نظریه برای ایجاد تکنیک هایی برای عمل تکیه دارد.
This book is a guide to designing curricular games to suit the needs of students. It makes connections between video games and time-tested pedagogical techniques such as discovery learning and feedback to improve student engagement and learning. It also examines the social nature of gaming such as techniques for driver/navigator partners, small groups, and whole class structures to help make thinking visible; it expands the traditional design process teachers engage in by encouraging use of video game design techniques such as playtesting. The author emphasizes designing curricular games for problem-solving and warns against designing games that are simply “Alex Trebek (host of Jeopardy) wearing a mask”. By drawing on multiple fields such as systems thinking, design theory, assessment, and curriculum design, this book relies on theory to generate techniques for practice.
Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-12
Theories of Race and Racism....Pages 13-37
Historical Background and Context....Pages 38-51
The Politics of Race and Immigration since 1945....Pages 52-77
Race Relations Policies and the Political Process....Pages 78-94
Urban Politics and Racial Inequality....Pages 95-119
Race, Policing and Disorder....Pages 120-146
Protest, Racism and Urban Unrest in the 1980s....Pages 147-179
Racism, Nationalism and Political Action....Pages 180-197
Race, Politics and Mobilisation....Pages 198-217
Race, Culture and Social Change....Pages 218-232
The Changing Dynamics of Race and Racism....Pages 233-248
Back Matter....Pages 249-279