ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Communication in Social Work

دانلود کتاب ارتباطات در مددکاری اجتماعی

Communication in Social Work

مشخصات کتاب

Communication in Social Work

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Practical Social Work 
ISBN (شابک) : 9780333544129, 9781349232192 
ناشر: Macmillan Education UK 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 167 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات در مددکاری اجتماعی: مددکاری اجتماعی، مطالعات ارتباطات، مددکاری اجتماعی و توسعه جامعه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Communication in Social Work به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات در مددکاری اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات در مددکاری اجتماعی

این جلد با استفاده از دانش مهارت‌های ارتباطی از منابع مختلف (مطالعات ادراک چت، روان‌شناسی اجتماعی، تحقیق ارزیابی و نظریه عمل)، به معرفی و بررسی مهارت‌های ارتباطی غیرکلامی، نمادین، کلامی و نوشتاری مورد نیاز برای تمرین مددکاری اجتماعی در همه محیط‌ها می‌پردازد. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Using knowledge of communication skills from different sources (studies of chat perception, social psychology, evaulation research and practice theory), this volume introduces and examines the non-verbal, symbolic, verbal, and written communication skills required for social work practice in all settings.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-5
Helpful and Effective Communication : Our Clients’ Views....Pages 6-14
Kinds of Communication....Pages 15-44
Building and Maintaining Client—Worker Relationships....Pages 45-57
Attending and Listening....Pages 58-70
Sharing Information....Pages 71-85
Making a Contract....Pages 86-105
Intervention: Non-Verbal and Verbal Techniques for Changing Attitudes and Behaviour....Pages 106-127
Intervention: Written Techniques for Changing Attitudes and Behaviours....Pages 128-140
Conclusion....Pages 141-145
Back Matter....Pages 146-158




نظرات کاربران