دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: J. L. Gattorna, D. W. Walters (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9780333648179, 9781349248414 ناشر: Macmillan Education UK سال نشر: 1996 تعداد صفحات: 378 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 33 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت زنجیره تامین: یک دیدگاه استراتژیک: مدیریت زنجیره تامین، مدیریت، بازاریابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Managing the Supply Chain: A Strategic Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت زنجیره تامین: یک دیدگاه استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب نگاهی به روز به مسائل مربوط به مدیریت زنجیره تامین در محیط کسب و کار امروزی دارد. موضوعاتی مانند هزینه یابی بر اساس فعالیت، تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش، بهینه سازی، عملیات بین المللی و بهترین معیار را پوشش می دهد.
This book takes an updated view of the issues involved in supply chain management in today's business environment. It covers topics such as activity based costing, value chain analysis, optimisation, international operations and best benchmarking.
Front Matter....Pages i-xvii
The Evolution of Logistics and the Supply Chain as Management Disciplines....Pages 1-23
Customer Focus in the Supply Chain....Pages 24-46
Achieving Customer Satisfaction Objectives....Pages 47-59
Corporate Profitability and the Supply Chain....Pages 60-78
Intra-Company Cross-Functional Roles in Logistics....Pages 79-98
Value Chain and Value Delivery Systems for Supply Chain Management....Pages 99-111
Facilities Decisions....Pages 112-121
Inventory Management in the Supply Chain....Pages 122-136
Transportation Choices in the Supply Chain....Pages 137-147
Supply Chain Communications....Pages 148-164
Formulating a Supply Chain Strategy....Pages 165-175
Distribution Channel Design and Management....Pages 176-188
Forming Strategic Partnerships and Alliances....Pages 189-203
Customer Account Profitability and Direct Product Profitability....Pages 204-227
Best Practice and Benchmarking....Pages 228-238
International Supply Chain Management: Issues and Implications....Pages 239-249
Optimization of the Supply Chain....Pages 250-268
Information for Supply Chain Management....Pages 269-287
Organisation Design and Management of the Supply Chain....Pages 288-299
Retailing Management and the Supply Chain Interface....Pages 300-309
Back Matter....Pages 310-360