ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Introduction to Corporate Strategy

دانلود کتاب مقدمه ای بر استراتژی شرکت

Introduction to Corporate Strategy

مشخصات کتاب

Introduction to Corporate Strategy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780333611050, 9781349246717 
ناشر: Macmillan Education UK 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 367 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مقدمه ای بر استراتژی شرکت: تجارت بین المللی، استراتژی کسب و کار/رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Introduction to Corporate Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای بر استراتژی شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقدمه ای بر استراتژی شرکت

این متن مقدماتی جدید برای دانشجویان کارشناسی و دانشجویان دارای مدارک حرفه ای که نیاز به اولین دوره در استراتژی دارند طراحی شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This new introductory text is designed for undergraduates and students of professional qualifications needing a first course in strategy.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Introduction: The Context and Background of Effective Strategy....Pages 1-27
Strategic Management in Practice....Pages 28-57
Strategic and Environmental Analysis....Pages 58-80
Generic Strategies....Pages 81-121
Competitive Activity....Pages 122-158
Ethics and Standards....Pages 159-184
Behavioural Influences on Strategy....Pages 185-202
Sectoral Strategies....Pages 203-232
Strategy Development....Pages 233-262
Implementation....Pages 263-293
Strategies for Change and the Management of Change....Pages 294-319
Conclusion: The Future....Pages 320-332
Back Matter....Pages 333-347




نظرات کاربران