ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internationalisation Strategies

دانلود کتاب استراتژی های بین المللی سازی

Internationalisation Strategies

مشخصات کتاب

Internationalisation Strategies

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Academy of International Business (UKI) Series 
ISBN (شابک) : 9781349253555, 9780312164072 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 258 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی های بین المللی سازی: تجارت بین المللی، استراتژی کسب و کار/رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Internationalisation Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی های بین المللی سازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Front Matter....Pages 1-1
Introduction....Pages 3-17
Trading Blocs, Trade Liberalisation and Foreign Direct Investment....Pages 19-42
Global Integration: Changing Bilateral Trade and Investment Relations between Canada and the UK....Pages 43-69
Internationalisation of Service Firms: Strategic Considerations....Pages 71-89
Industrial Restructuring and the Control of ‘Concentrations’ in the European Market....Pages 91-112
National Culture, Corporate Culture and Economic Performance: An Interdisciplinary Synthesis and Implications for Internationalisation Strategy....Pages 113-131
Front Matter....Pages 133-133
International Franchising: Market versus Hierarchy....Pages 135-152
A Study of EC Firms’ Choice of Entry Mode into the Chinese Market: Licensing or Joint Ventures?....Pages 153-169
International Joint Ventures in China from a Managerial Perspective: A Comparison between Different Sources of Investment....Pages 171-191
The Impact of Strategic Choice on the Internationalisation of the Firm....Pages 193-206
Global Procurement: A Strategy for Improving International Business Competitiveness....Pages 207-226
Back Matter....Pages 227-252




نظرات کاربران