ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Constructing the New Consumer Society

دانلود کتاب ایجاد جامعه مصرف کننده جدید

Constructing the New Consumer Society

مشخصات کتاب

Constructing the New Consumer Society

ویرایش:  
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780333631324, 9780312159443 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: [309] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 31 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Constructing the New Consumer Society به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد جامعه مصرف کننده جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد جامعه مصرف کننده جدید

این اثر استدلال می‌کند که ظهور یک مصرف‌گرایی جدید در جوامع مرفه، مرحله مشخصی از مدرنیته را نشان می‌دهد. محدودیت های تولید دیگر مصرف را محدود به آنچه ضروری یا ابزاری است نمی کند. تقاضا برای افزایش تولید دیگر مانند گذشته ایدئولوژی و فرهنگ را شکل نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This work argues that the coming of a new consumerism in the affluent societies marks a distinct phase of modernity. Limits of production no longer confine consumption to what is necessarty or instrumental. Demands for increasing production no longer shape ideology and culture as they did previously.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction: The New Consumer Society—Rethinking the Social Bond....Pages 1-18
Front Matter....Pages 19-19
The Return of Dionysus....Pages 21-37
From Situations to Subjects: Moral Discourse in Transition....Pages 38-57
Citizenship and Inequality in Postmodern Social Theory....Pages 58-78
Front Matter....Pages 79-79
The Genealogy of Advertising....Pages 81-107
Producing the Body: Jane Fonda and the New Public Feminine....Pages 108-133
The Politics of Representation: Marketing Alcohol through Rap Music....Pages 134-151
From the Margins to the Centre: Post-Industrial City Cultures....Pages 152-172
‘Gaming is Play, It Should Remain Fun!’: The Gaming Complex, Pleasure and Addiction....Pages 173-193
Front Matter....Pages 195-195
The ‘Consumer’ in Political Discourse: Consumer Policy in the Nordic Welfare States....Pages 197-217
Designing the Good Life: Nutrition and Social Democracy in Norway....Pages 218-233
The Construction of Environmental Risks: Eco-Labelling in the European Union....Pages 234-255
Logics of Prevention: Mundane Speech and Expert Discourse on Alcohol Policy....Pages 256-276
Governance of Consumption....Pages 277-291
Back Matter....Pages 293-302




نظرات کاربران