دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Bill Donaldson (auth.)
سری: Studies in Marketing Management
ISBN (شابک) : 9780333710449, 9781349263547
ناشر: Macmillan Education UK
سال نشر: 1998
تعداد صفحات: 395
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 44 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت فروش: تئوری و عمل: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Sales Management: Theory and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت فروش: تئوری و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این نسخه شامل چندین تغییر است که هم در تئوری و هم در عمل مدیریت فروش رخ می دهد. در این کتاب مواردی گنجانده شده است که پاسخ های سازمانی مناسب به بازارها و رقابت در حال تغییر را در نظر می گیرند، مانند فروش حساب های کلیدی، بازاریابی مستقیم و فروش تلفنی.
This edition incorporates several changes occurring in both the theory and practice of sales management. Included in the book are issues which consider appropriate organizational responses to changing markets and competition, such as key account selling, direct marketing and telesales.
Front Matter....Pages i-xix
Front Matter....Pages 1-1
The Role of Selling and Sales Management in Marketing....Pages 3-24
Types of Selling....Pages 25-41
Characteristics of Salespeople....Pages 42-61
Theories of Buying and Selling....Pages 62-91
Buyer-Seller Interaction and Relationship Selling....Pages 92-108
Front Matter....Pages 109-109
Information Technology, Database Marketing and Sales Information Systems....Pages 111-127
Sales Forecasting and Budgeting....Pages 128-146
Choices in Salesforce Organisation....Pages 147-167
Territory Management....Pages 168-185
Setting Sales Targets....Pages 186-198
Selling in International Markets....Pages 199-220
Front Matter....Pages 221-221
Recruitment and Selection....Pages 223-241
Training....Pages 242-260
Leadership and Supervision....Pages 261-276
Remuneration....Pages 277-290
Motivation....Pages 291-303
Evaluation and Control....Pages 304-322
Ethical Issues in Sales and Sales Management....Pages 323-336
Back Matter....Pages 337-378