ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sales Management: Theory and Practice

دانلود کتاب مدیریت فروش: تئوری و عمل

Sales Management: Theory and Practice

مشخصات کتاب

Sales Management: Theory and Practice

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Studies in Marketing Management 
ISBN (شابک) : 9780333710449, 9781349263547 
ناشر: Macmillan Education UK 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 395 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 44 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت فروش: تئوری و عمل: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Sales Management: Theory and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت فروش: تئوری و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت فروش: تئوری و عمل

این نسخه شامل چندین تغییر است که هم در تئوری و هم در عمل مدیریت فروش رخ می دهد. در این کتاب مواردی گنجانده شده است که پاسخ های سازمانی مناسب به بازارها و رقابت در حال تغییر را در نظر می گیرند، مانند فروش حساب های کلیدی، بازاریابی مستقیم و فروش تلفنی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This edition incorporates several changes occurring in both the theory and practice of sales management. Included in the book are issues which consider appropriate organizational responses to changing markets and competition, such as key account selling, direct marketing and telesales.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Front Matter....Pages 1-1
The Role of Selling and Sales Management in Marketing....Pages 3-24
Types of Selling....Pages 25-41
Characteristics of Salespeople....Pages 42-61
Theories of Buying and Selling....Pages 62-91
Buyer-Seller Interaction and Relationship Selling....Pages 92-108
Front Matter....Pages 109-109
Information Technology, Database Marketing and Sales Information Systems....Pages 111-127
Sales Forecasting and Budgeting....Pages 128-146
Choices in Salesforce Organisation....Pages 147-167
Territory Management....Pages 168-185
Setting Sales Targets....Pages 186-198
Selling in International Markets....Pages 199-220
Front Matter....Pages 221-221
Recruitment and Selection....Pages 223-241
Training....Pages 242-260
Leadership and Supervision....Pages 261-276
Remuneration....Pages 277-290
Motivation....Pages 291-303
Evaluation and Control....Pages 304-322
Ethical Issues in Sales and Sales Management....Pages 323-336
Back Matter....Pages 337-378




نظرات کاربران