دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Mark Dorrian. Frédéric Poussin (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 178076460X, 9781780764603
ناشر: I.B.Tauris
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 337
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 72 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Seeing from Above: The Aerial View in Visual Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دیدن از بالا: نمای هوایی در فرهنگ بصری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از نقشه های رومی قرن شانزدهم گرفته تا بررسی هوایی لوفت وافه از ورشو، چشم لندن تا گوگل ارث، فرهنگ بصری با تصاویر هوایی اشباع شده است. منظره هوایی -تصویر همه جا- طبیعی، مطلوب، همه جا حاضر شده است، با این حال ظهور آن به عنوان «شیوهای برای دیدن» پرسشهای مبرمی را درباره تأثیرات و معانی آن ایجاد میکند که هنوز کشف نشده است. بیش از هر روش بصری دیگری، تصاویر هوایی به ما - و از ایده ما درباره آن - یک نمای کلی، یک جهان بینی را پشتیبانی می کند - و بنابراین به نوبه خود مستلزم آن است که مفاهیم آن به عنوان "شکل نمادین" دوران جهانی بررسی شود. با این حال، با ادامه اختراع و اصلاح فناوریها، این «نگاه به جهان» همچنان دستخوش تحولات میشود. این متن مبتنی بر رویکردی بین رشتهای است که مطالب متنوع و قبلاً جدا شده را گرد هم میآورد، سیاست و شاعرانگی نمای هوایی را در رابطه با معماری، هنر، فیلم، ادبیات، عکاسی و شهرسازی بررسی میکند و نقش آن را در زمینههایی مانند کاوش میکند. زیبایی شناسی و معرفت شناسی این تنها کتابی است که با استفاده از نمونههایی از لحظات فرهنگی خاص برای روشن کردن نظریه گستردهتر، تاریخچهای فرهنگی از تخیل هوایی و محوریت آن در فرهنگ بصری ارائه میکند.
From sixteenth-century Roman maps, to the Luftwaffe's aerial survey of Warsaw, the London Eye to Google Earth, visual culture is saturated with aerial imagery. The aerial view—the image of everywhere—has become natural, desirable, omnipresent, yet its rise to pre-eminence as a 'way of seeing' raises pressing questions about its effects and meanings that have not yet been explored. More immediately than any other visual modality, aerial imagery gives us—and supports our idea of—a totalizing overview, a world-view, and thus in turn requires that its implications be explored as the 'symbolic form' of the global era. However this 'view of the world' keeps undergoing transformations as technologies continue to be invented and refined. Underpinned by a cross-disciplinary approach that draws together diverse and previously isolated material, this text examines the politics and poetics of the aerial view in relation to architecture, art, film, literature, photography and urbanism, and explores its role in areas such as aesthetics and epistemology. Using examples of specific cultural moments to elucidate the wider theory, this is the only book to provide a cultural history of the aerial imagination and its centrality to visual culture.