ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Transparency in Social Media: Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions

دانلود کتاب شفافیت در رسانه های اجتماعی: ابزارها ، روش ها و الگوریتم ها برای میانجی گری تعاملات آنلاین

Transparency in Social Media: Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions

مشخصات کتاب

Transparency in Social Media: Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان: , ,   
سری: Computational Social Sciences 
ISBN (شابک) : 9783319185514, 9783319185521 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: VI, 318
[313] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Transparency in Social Media: Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شفافیت در رسانه های اجتماعی: ابزارها ، روش ها و الگوریتم ها برای میانجی گری تعاملات آنلاین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شفافیت در رسانه های اجتماعی: ابزارها ، روش ها و الگوریتم ها برای میانجی گری تعاملات آنلاین



این جلد به شیوه‌ای هم افزایی، مشارکت‌های نظری و عملی قابل توجهی را در حوزه شهرت رسانه‌های اجتماعی و اندازه‌گیری، تجسم و مدل‌سازی نویسنده ارائه می‌کند. این کتاب برای درک الزامات شفاف‌تر کردن تألیف رسانه‌های اجتماعی، کمک به دستور کار آینده را توجیه و پیشنهاد می‌کند. این کتاب بر اساس کارهای ارائه شده در جلد قبلی این مجموعه، نقش ها، اعتماد و شهرت در بازارهای دانش رسانه های اجتماعی، ابزارها، برنامه های کاربردی، خدمات و الگوریتم های جدیدی را که برای نوشتن محتوا در دنیای انتشار بلادرنگ این بینش‌ها ممکن است به افرادی که از طریق رسانه‌های اجتماعی در تعامل هستند و محتوا تولید می‌کنند، کمک کند تا پتانسیل خود را برای ایجاد دانش بهتر ارزیابی کنند. آنها همچنین ممکن است در تحلیل نگرش ها، ادراکات و رفتار مخاطبان در رسانه های اجتماعی غیررسمی یا در ساختارهای سازمانی رسمی کمک کنند. علاوه بر این، این جلد شامل چندین فصل است که اصول اخلاقی، تفکر انتقادی و فلسفی درجه بالاتری را که ممکن است برای پایه‌گذاری نویسندگی رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرند، تحلیل می‌کند. با هم، دیدگاه‌های ارائه‌شده در این جلد به ما کمک می‌کنند بفهمیم محتوای رسانه‌های اجتماعی چگونه ایجاد می‌شود و چگونه می‌توان تأثیر آن را ارزیابی کرد.

فصل‌ها رهبری فکری را از طریق روش‌های جدید ساخت تجربیات رسانه‌های اجتماعی و ایجاد ردپایی از اجتماعی نشان می‌دهند. تعامل قابل مشاهده است هدف شفافیت در رسانه‌های اجتماعی کمک به محققان و متخصصان در طراحی خدمات، ابزارها یا روش‌های تحلیلی است که فرآیند شفاف‌تر تعامل و ارتباط در رسانه‌های اجتماعی را تشویق می‌کند. دانستن اینکه چه کسی چه محتوا و با چه اختیاری به یک پروژه خاص رسانه اجتماعی آنلاین اضافه کرده است، می‌تواند به جامعه کاربر کمک کند تا بهتر درک کند، ارزیابی کند و تصمیم بگیرد و در نهایت بر اساس چنین اطلاعاتی عمل کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions in the area of social media reputation and authorship measurement, visualization, and modeling. The book justifies and proposes contributions to a future agenda for understanding the requirements for making social media authorship more transparent. Building on work presented in a previous volume of this series, Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets, this book discusses new tools, applications, services, and algorithms that are needed for authoring content in a real-time publishing world. These insights may help people who interact and create content through social media better assess their potential for knowledge creation. They may also assist in analyzing audience attitudes, perceptions, and behavior in informal social media or in formal organizational structures. In addition, the volume includes several chapters that analyze the higher order ethical, critical thinking, and philosophical principles that may be used to ground social media authorship. Together, the perspectives presented in this volume help us understand how social media content is created and how its impact can be evaluated.

The chapters demonstrate thought leadership through new ways of constructing social media experiences and making traces of social interaction visible. Transparency in Social Media aims to help researchers and practitioners design services, tools, or methods of analysis that encourage a more transparent process of interaction and communication on social media. Knowing who has added what content and with what authority to a specific online social media project can help the user community better understand, evaluate and make decisions and, ultimately, act on the basis of such information.





نظرات کاربران