ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Economics of Professional Road Cycling

دانلود کتاب اقتصاد دوچرخه سواری حرفه ای جاده

The Economics of Professional Road Cycling

مشخصات کتاب

The Economics of Professional Road Cycling

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Sports Economics, Management and Policy 11 
ISBN (شابک) : 9783319223117, 9783319223124 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 343 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقتصاد دوچرخه سواری حرفه ای جاده: اقتصاد خرد، اقتصاد کار، سازمان صنعتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب The Economics of Professional Road Cycling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد دوچرخه سواری حرفه ای جاده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد دوچرخه سواری حرفه ای جاده



در دهه گذشته، حجم رو به رشدی از ادبیات آکادمیک در مورد اقتصاد دوچرخه سواری جاده جمع آوری شده است. این کتاب اولین جلدی است که اکثر تحقیقات دانشگاهی و دانش در مورد اقتصاد و مدیریت دوچرخه سواری حرفه ای جاده را گرد هم می آورد. هر فصل به جنبه اقتصادی خاصی از ورزش می پردازد، از ساختار سازمانی گرفته تا بازاریابی، نیروی کار، تئوری بازی و تعادل رقابتی. این کتاب با بحث در مورد تحقیقات موجود و تکمیل آن با جدیدترین مفاهیم، ​​ایده‌ها و داده‌های مربوط به دوچرخه‌سواری حرفه‌ای جاده، دستور کار تحقیقات آکادمیک بیشتر را در نظر می‌گیرد و در عین حال بینش‌هایی را برای همه ذینفعان دوچرخه‌سواری ارائه می‌کند: دولت‌ها، ارگان‌های حاکمه دوچرخه‌سواری، مدیران تیم‌ها، سازمان‌دهندگان مسابقه. ، حامیان مالی، رسانه ها علاوه بر این، ویژگی‌های منحصربه‌فرد ورزش دوچرخه‌سواری که در این متن بررسی شده است، به تحقیقات مدیریتی و سازمان‌های صنعتی گسترده‌تر کمک می‌کند، زیرا آنها تحلیل‌های کار تیمی، تولید درآمد پخش و مدل‌های تامین مالی حمایت مالی را گسترش می‌دهند. این کتاب به همان اندازه مورد توجه محققان دانشگاهی، دانشجویانی که در رشته اقتصاد ورزش تحصیل می کنند، و سیاست گذاران، مانند سازمان دهندگان مسابقه، مدیران تیم ها و حامیان مالی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Over the past decade, a growing body of academic literature on the economics of road cycling has been amassed. This book is the first volume to bring together a majority of the academic research and knowledge on the economics and management of professional road cycling. Each chapter treats a particular economic aspect of the sport, from organizational structure to marketing, labor, game theory, and competitive balance. By discussing the existing research and complementing it with the newest concepts, ideas and data on professional road cycling, this book sets an agenda for further academic research while providing insights for all stakeholders in cycling: governments, cycling's governing bodies, team managers, race organizers, sponsors, media. Furthermore, the unique characteristics of the sport of cycling explored within this text inform broader management and industrial organization research, as they extend analyses of team labor, broadcast revenue generation, and sponsorship financing models. This book is equally of interest to academic researchers, students studying sports economics, and policy makers, such as race organizers, team managers, and sponsors.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-6
The History of Professional Road Cycling....Pages 7-31
The Organizational Structure of Professional Road Cycling....Pages 33-54
The Finances of Professional Cycling Teams....Pages 55-82
Peculiarities of Sponsorship in Professional Road Cycling....Pages 83-98
TV Viewing of Road Cycling Races....Pages 99-128
Human Capital Development in Professional Cycling....Pages 129-145
Agents in Professional Road Cycling....Pages 147-163
Globalization in Professional Road Cycling....Pages 165-205
Strategic Behavior in Road Cycling Competitions....Pages 207-231
The Tour de France: A Success Story in Spite of Competitive Imbalance and Doping....Pages 233-255
Modeling Performances and Competitive Balance in Professional Road Cycling....Pages 257-283
Doping in Cycling: Past and Present....Pages 285-311
The Future of Professional Road Cycling....Pages 313-341




نظرات کاربران