ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Directions in Language Learning Psychology

دانلود کتاب دستورالعمل های جدید در روانشناسی یادگیری زبان

New Directions in Language Learning Psychology

مشخصات کتاب

New Directions in Language Learning Psychology

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Second Language Learning and Teaching 
ISBN (شابک) : 9783319234908, 9783319234915 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 264 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دستورالعمل های جدید در روانشناسی یادگیری زبان: آموزش زبان، زبان شناسی کاربردی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب New Directions in Language Learning Psychology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دستورالعمل های جدید در روانشناسی یادگیری زبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دستورالعمل های جدید در روانشناسی یادگیری زبان



این کتاب مسیرهای جدید بالقوه را در زمینه رو به رشد روانشناسی یادگیری زبان بررسی می کند. فصل‌های جداگانه، تحولات نظری و مفهومی و طرح‌های روش‌شناختی نوآورانه را پوشش می‌دهند، در حالی که مفاهیم عملی را نیز بررسی می‌کنند. روانشناسی یادگیری زبان یک زمینه تحقیقاتی پر جنب و جوش است که معمولاً شامل سازه هایی از روانشناسی اجتماعی و آموزشی است که از نظر ارتباط آنها با حوزه یادگیری زبان در نظر گرفته می شود. فصول متنوع نظری و تجربی طیفی از سازه‌های آشنا و کمتر شناخته شده را بررسی می‌کنند و اهمیت در نظر گرفتن روان‌شناسی یادگیرنده و معلم را برجسته می‌کنند و پیچیدگی، پویایی و موقعیت سازه‌های روان‌شناختی و همچنین ارزش به‌کارگیری متنوع را مشخص می‌کنند. روش های تحقیق امید است که این «جهت‌های جدید» در مورد جمعیت‌ها، سازه‌ها و چارچوب‌های نظری و روش‌شناختی، راه را برای پیشرفت‌های نوآورانه آینده در این زمینه پر جنب و جوش هموار کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores potential new directions in the growing field of language learning psychology. The individual chapters cover theoretical and conceptual developments and innovative methodological designs, while also exploring practical implications. Language learning psychology is a vibrant field of research that typically involves constructs from social and educational psychology, which it considers in terms of their relevance for the domain of language learning. The diverse theoretical and empirical chapters examine a range of familiar and lesser-known constructs, highlighting the importance of taking into account both learner and teacher psychologies, and recognising the complexity, dynamism and situatedness of psychological constructs, as well as the value of employing diverse research methodologies. It is hoped that these ‘new directions’ concerning populations, constructs and theoretical and methodological frameworks will pave the way for innovative future developments in this vibrant field.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction: New Directions in Language Learning Psychology....Pages 1-6
Intentionality and Complex Systems Theory: A New Direction for Language Learning Psychology....Pages 7-23
New Directions in Language Learning Strategy Research: Engaging with the Complexity of Strategy Use....Pages 25-38
A Systemic View of Learner Autonomy....Pages 39-53
Attachment Theory: Insights into Student Postures in Autonomous Language Learning....Pages 55-70
Emotions and Feelings in Language Advising Discourse....Pages 71-96
“It’s Time, Put on the Smile, It’s Time!”: The Emotional Labour of Second Language Teaching Within a Japanese University....Pages 97-112
A Tale of Two Learners: Discovering Mentoring, Motivation, Emotions, Engagement, and Perseverance....Pages 113-134
Language-Teacher Professional Identity: Focus on Discontinuities from the Perspective of Teacher Affiliation, Attachment and Autonomy....Pages 135-157
Drawings Reveal the Beliefs of Japanese University Students....Pages 159-183
Love or Money? Reinterpreting Traditional Motivational Dimensions in Modern Social and Economic Contexts....Pages 185-208
Attribution Theory: Dimensions of Causality, Stability and Controllability According to Learners....Pages 209-232
Scaffolding 2.0—Redefining the Role of the Teacher in Online Language Learning Environments....Pages 233-247
Conclusion....Pages 249-255
Back Matter....Pages 257-259




نظرات کاربران