دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2 نویسندگان: Frederick O. Stephens, Karl Reinhard Aigner (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783319233673, 9783319233680 ناشر: Springer International Publishing سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 397 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی انکولوژی: انکولوژی، طب عمومی/پزشکی خانواده، پرستاری
در صورت تبدیل فایل کتاب Basics of Oncology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مبانی انکولوژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب یک نمای کلی و به راحتی قابل درک و کلی از جنبه های اولیه پزشکی، علمی و بالینی سرطان ارائه می دهد. علل، آسیب شناسی، ویژگی های بالینی، بررسی های تشخیصی، درمان ها و پیامدها همه به دقت توضیح داده شده و مورد بحث قرار می گیرند. این ویرایش دوم شامل تعدادی به روز رسانی، به ویژه در مورد پزشکی شخصی و شیمی درمانی منطقه ای است. خواننده درک روشنی از چگونگی و چرایی ابتلای افراد به سرطان، نحوه واکنش بدن به سرطان، اقداماتی که میتوان برای پیشگیری از این بیماری انجام داد و اینکه چگونه سرطانهای مختلف به بهترین شکل تشخیص داده و درمان میشوند، به دست خواهد آورد. مبانی انکولوژی به عنوان یک پلت فرم مناسب برای مطالعات دقیق تر یا خاص که ممکن است در زمینه های مختلف عمل مورد نیاز باشد، عمل خواهد کرد. برای دانشجویان پزشکی، پرستاران انکولوژیست، دانشجویان علوم پزشکی و سایر متخصصان سلامت در تمام نقاط جهان ارزشمند خواهد بود.
This book provides an easily understood and general overview of the basic medical, scientific, and clinical aspects of cancer. Causes, pathology, clinical features, diagnostic investigations, treatments, and outcomes are all carefully explained and discussed. This second edition includes a number of updates, especially concerning personalized medicine and regional chemotherapy. The reader will acquire a clear understanding of how and why people develop cancer, how the body reacts to cancer, what can be done to prevent the disease, and how the various cancers are best diagnosed and treated. Basics of Oncology will serve as a sound platform for the more detailed or specific studies that may be needed in different areas of practice. It will be invaluable for students of medicine, nurse oncologists, students of medical sciences, and other health professionals in all parts of the world.
Front Matter....Pages i-xxiii
Front Matter....Pages 1-1
What Is Malignancy?....Pages 3-16
Epidemiology....Pages 17-38
Summary of Practical Measures to Prevent Cancer....Pages 39-43
Front Matter....Pages 45-45
Symptoms of Cancer: Local and General....Pages 47-52
Signs of Cancer: Local and General....Pages 53-56
Clinico-Pathology of Cancers....Pages 57-60
Investigations That May Be Useful in Detecting Cancer....Pages 61-81
Treating Cancer....Pages 83-118
Relationship Between Patients, Their Doctors and the Healthcare Team....Pages 119-120
Front Matter....Pages 121-121
Skin Cancers....Pages 123-139
Lung Cancer (Bronchogenic Carcinoma)....Pages 141-146
Cancer of the Breast: An Overview....Pages 147-209
Cancers of the Digestive System (Alimentary Tract)....Pages 211-234
Head and Neck Cancers....Pages 235-251
Cancers of Female Genital Organs....Pages 253-264
Cancers of the Male Genital Organs....Pages 265-277
Cancers of Bladder and Kidneys....Pages 279-283
Cancers of the Brain and Nervous System....Pages 285-291
The Leukaemias and Lymphomas....Pages 293-312
Soft Tissue Sarcomas....Pages 313-321
Front Matter....Pages 121-121
Malignant Tumours of Bone and Cartilage....Pages 323-329
Metastatic (Secondary) Cancer....Pages 331-334
Front Matter....Pages 335-335
Techniques and Evidence of Progress....Pages 337-343
Future Directions....Pages 345-361
Back Matter....Pages 363-389