ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Percutaneous Renal Surgery: A Practical Clinical Handbook

دانلود کتاب جراحی کلیه از راه پوست: کتابچه راهنمای بالینی عملی

Percutaneous Renal Surgery: A Practical Clinical Handbook

مشخصات کتاب

Percutaneous Renal Surgery: A Practical Clinical Handbook

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319228273, 9783319228280 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: XVII, 259
[273] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Percutaneous Renal Surgery: A Practical Clinical Handbook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جراحی کلیه از راه پوست: کتابچه راهنمای بالینی عملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جراحی کلیه از راه پوست: کتابچه راهنمای بالینی عملی



این اولین کتاب درسی است که به طور کامل به جراحی کلیه از راه پوست اختصاص دارد. متن آناتومی اساسی، ابزار، اتساع و ایجاد مسیر، دسترسی به کلیه و درمان جراحی تمام سناریوهای سنگ پیچیده را توضیح می‌دهد. این کتاب در بخش های ساده نوشته شده است و با بیش از 250 تصویر به طور گسترده مصور شده است. تمام نمودارها توسط نویسنده ترسیم شده و توسط یک گرافیست حرفه ای تکثیر شده است. این کتاب تکنیک های اساسی را شرح می دهد، سپس از نظر بالینی به سناریوهای بالینی و جراحی دشوارتر می رسد. به این ترتیب، به سبک «کتاب آشپزی» است که به راحتی قابل ارجاع و خواندن است. از آنجایی که جراحی کلیه از راه پوست یک تلاش گروهی است، این کتاب حاوی توصیف‌هایی برای تکنسین‌ها و پرستاران بخش و تئاتر و همچنین فهرست تجهیزات است. این کتاب همچنین شامل برنامه شش مرحله ای کارگاه جراحی کلیه از راه پوست "خودت انجامش بده". این کارگاه را می توان در هر دپارتمانی که PCNL انجام می دهد انجام داد. جراحی کلیه از راه پوست: یک کتابچه راهنمای بالینی عملی نشان دهنده یک کتابچه راهنمای عملی است که برای دانشجویان پزشکی، پرستاران و تکنسین ها مناسب است و یک کتابچه راهنمای منحصر به فرد برای همه کارآموزان اورولوژی و متخصصان اورولوژی است که بیماری سنگ کلیه را در سراسر جهان درمان می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the first textbook devoted entirely to percutaneous renal surgery. The text explains the basic anatomy, instruments, track dilation and creation, kidney access and surgical treatment of all complex stone scenarios. The book is written in simple sections and is extensively illustrated with more than 250 illustrations. All diagrams have been drawn by the author and reproduced by a professional graphic artist. The book describes the basic techniques, then progresses clinically through to more difficult clinical and surgical scenarios. In this way, it is akin to a “cook book” in style, that is easily referenced and readable. As percutaneous renal surgery is a team effort, the book contains descriptors for ward and theatre technicians and nurses, as well as equipment lists. The book also contains a “do it yourself” six-stage percutaneous renal surgery workshop program. This workshop can be performed in any department practising PCNL. Percutaneous Renal Surgery: A Practical Clinical Handbook represents a practical manual, suitable for medical students, nurses and technicians and is a unique manual for all urology trainees and urologists treating renal stone disease worldwide.





نظرات کاربران