دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Lauren Liebenberg (auth.)
سری: Finance and Capital Markets Series
ISBN (شابک) : 9781349433148, 1891901931
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 281
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازارهای مالی الکترونیکی آینده: و استراتژیهای بقای دلالها: امور مالی کسب و کار، بازار سرمایه، سرمایه گذاری و اوراق بهادار
در صورت تبدیل فایل کتاب The Electronic Financial Markets of the Future: And Survival Strategies of the Broker-Dealers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازارهای مالی الکترونیکی آینده: و استراتژیهای بقای دلالها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بازارهای مالی الکترونیکی آینده با کسب و کار الکترونیکی مرتبط است زیرا در مورد مؤسسات مالی که در این بازارها فعالیت می کنند اعمال می شود. این یک مرور استراتژیک از تأثیر و پیامدهای فناوری در این بازارها ارائه می دهد. این مدل دو علت اصلی تغییر تکنولوژیک مرتبط با یکدیگر را شناسایی میکند و ظرافت و سادگی مدل و قالب وسیلهای برای ارزیابی توسعهها در بازارهای مالی است. هدف همه دست اندرکاران مالی سطح بالا که کاربرد تجارت الکترونیک و به ویژه برای بانک هایی که در سمت فروش هستند در ظرفیت های خود به عنوان فروشنده اوراق بهادار ارزیابی می کنند.
The Electronic Financial Markets of the Future is concerned with e-business as it applies to financial institutions who operate within these markets. It presents a strategic overview of the impact and implications of technology in these markets. The model identifies two primary inter-related technological causes of change and the elegance and simplicity of the model and format provide a means to evaluate devlopments in the financial markets. Aimed at all high level financial practitioners evaluating the application of e-business and in particularly to banks on the sell-side in their capacities as securities dealers.
Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-4
Evolution of the Web....Pages 5-15
Foundations and Structure of the Social Web....Pages 17-44
Utility of the Social Web for Business....Pages 45-64
Evolution of the Marketing Mind-Set and the Value-Creation Process....Pages 65-85
Brand and Social Web....Pages 87-105
Conceptual Approach to Community, Virtual Community and Online Brand Community....Pages 107-124
Types of Virtual Communities and Virtual Brand Communities....Pages 125-140
Consumers’ Motivations to Participate in Virtual Brand Communities....Pages 141-161
Factors Influencing Members’ Engagement with Virtual Brand Communities....Pages 163-188
Value Creation in Virtual Brand Communities....Pages 189-205
Creating and Developing Virtual Brand Communities: Some Practical Guidelines....Pages 207-215
Back Matter....Pages 217-253