ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Simulations as Scaffolds in Science Education

دانلود کتاب شبیه سازی به عنوان داربست در آموزش علوم

Simulations as Scaffolds in Science Education

مشخصات کتاب

Simulations as Scaffolds in Science Education

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: SpringerBriefs in Educational Communications and Technology 
ISBN (شابک) : 9783319246130, 9783319246154 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 47 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبیه سازی به عنوان داربست در آموزش علوم: فناوری آموزشی، یادگیری و آموزش، آموزش علوم



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Simulations as Scaffolds in Science Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شبیه سازی به عنوان داربست در آموزش علوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شبیه سازی به عنوان داربست در آموزش علوم



این کتاب به تشریح مسائل کلیدی برای پرداختن به چالش‌های بزرگی که برای مربیان، توسعه‌دهندگان و محققان علاقه‌مند به تقاطع شبیه‌سازی‌ها و آموزش علوم است، می‌پردازد. برای دستیابی به این هدف، نویسندگان استفاده از شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای را به‌عنوان داربست‌های آموزشی بررسی می‌کنند که وقتی دانش‌آموزان با نیاز به کسب مهارت‌ها یا دانش جدید مواجه می‌شوند، استراتژی‌ها و پشتیبانی را ارائه می‌کنند. هدف این مونوگراف ارائه بینشی در مورد آنچه تحقیقات در مورد هدایت فرآیند پیچیده آموزش علمی مبتنی بر تحقیق و مسئله گزارش شده است و اینکه آیا شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای به عنوان داربست‌های آموزشی از اهداف خاصی از چنین رویکردهای آموزشی برای دانش‌آموزان پشتیبانی می‌کنند یا خیر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book outlines key issues for addressing the grand challenges posed to educators, developers, and researchers interested in the intersection of simulations and science education. To achieve this, the authors explore the use of computer simulations as instructional scaffolds that provide strategies and support when students are faced with the need to acquire new skills or knowledge. The monograph aims to provide insight into what research has reported on navigating the complex process of inquiry- and problem-based science education and whether computer simulations as instructional scaffolds support specific aims of such pedagogical approaches for students.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
An Introduction to Simulations as Scaffolds in Science Education....Pages 1-3
Computer Simulations on a Multidimensional Continuum: A Definition and Examples....Pages 5-14
Distinctions Between Computer Simulations and Other Technologies for Science Education....Pages 15-18
Inquiry-Based Science Education and Problem-Based Learning: Motivations, Objectives, and Challenges Relevant to Computer Simulations....Pages 19-22
Scaffolding Science Learning: Promoting Disciplinary Knowledge, Science Process Skills, and Epistemic Processes....Pages 23-28
Considerations for Integrating Simulations in the Science Classroom....Pages 29-34
Back Matter....Pages 35-39




نظرات کاربران