دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Maggie Renken, Melanie Peffer, Kathrin Otrel-Cass, Isabelle Girault, Augusto Chiocarriello (auth.) سری: SpringerBriefs in Educational Communications and Technology ISBN (شابک) : 9783319246130, 9783319246154 ناشر: Springer International Publishing سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 47 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبیه سازی به عنوان داربست در آموزش علوم: فناوری آموزشی، یادگیری و آموزش، آموزش علوم
در صورت تبدیل فایل کتاب Simulations as Scaffolds in Science Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شبیه سازی به عنوان داربست در آموزش علوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به تشریح مسائل کلیدی برای پرداختن به چالشهای بزرگی که برای مربیان، توسعهدهندگان و محققان علاقهمند به تقاطع شبیهسازیها و آموزش علوم است، میپردازد. برای دستیابی به این هدف، نویسندگان استفاده از شبیهسازیهای رایانهای را بهعنوان داربستهای آموزشی بررسی میکنند که وقتی دانشآموزان با نیاز به کسب مهارتها یا دانش جدید مواجه میشوند، استراتژیها و پشتیبانی را ارائه میکنند. هدف این مونوگراف ارائه بینشی در مورد آنچه تحقیقات در مورد هدایت فرآیند پیچیده آموزش علمی مبتنی بر تحقیق و مسئله گزارش شده است و اینکه آیا شبیهسازیهای رایانهای به عنوان داربستهای آموزشی از اهداف خاصی از چنین رویکردهای آموزشی برای دانشآموزان پشتیبانی میکنند یا خیر.
This book outlines key issues for addressing the grand challenges posed to educators, developers, and researchers interested in the intersection of simulations and science education. To achieve this, the authors explore the use of computer simulations as instructional scaffolds that provide strategies and support when students are faced with the need to acquire new skills or knowledge. The monograph aims to provide insight into what research has reported on navigating the complex process of inquiry- and problem-based science education and whether computer simulations as instructional scaffolds support specific aims of such pedagogical approaches for students.
Front Matter....Pages i-viii
An Introduction to Simulations as Scaffolds in Science Education....Pages 1-3
Computer Simulations on a Multidimensional Continuum: A Definition and Examples....Pages 5-14
Distinctions Between Computer Simulations and Other Technologies for Science Education....Pages 15-18
Inquiry-Based Science Education and Problem-Based Learning: Motivations, Objectives, and Challenges Relevant to Computer Simulations....Pages 19-22
Scaffolding Science Learning: Promoting Disciplinary Knowledge, Science Process Skills, and Epistemic Processes....Pages 23-28
Considerations for Integrating Simulations in the Science Classroom....Pages 29-34
Back Matter....Pages 35-39