ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Introduction to Intelligent Surveillance

دانلود کتاب مقدمه ای بر نظارت هوشمند

Introduction to Intelligent Surveillance

مشخصات کتاب

Introduction to Intelligent Surveillance

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319285146, 9783319285153 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: XIII, 148
[151] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Introduction to Intelligent Surveillance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای بر نظارت هوشمند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقدمه ای بر نظارت هوشمند



این کتاب درسی مختصر جنبه‌های اساسی محاسبات هوشمند برای سیستم‌های نظارتی، از کالیبراسیون دوربین و ضبط داده‌ها، تا انتقال امن داده‌ها را بررسی می‌کند. این متن نظارت دیجیتالی را از سطح یک شی منفرد یا ویژگی بیومتریک تا چرخه حیات کامل یک رویداد پوشش می‌دهد. پس از آن بحث مفصلی در مورد اینکه چگونه یک سیستم هوشمند می تواند به طور مستقل یک رویداد را نظارت کند و از آن بیاموزد، و در صورت لزوم از نیروی انسانی دعوت کند، دنبال می شود. این کتاب با ارائه ای در مورد اینکه چگونه سیستم را می توان از طریق استفاده از فناوری ابررایانه افزایش داد، به پایان می رسد. ویژگی ها: شامل تمرینات در پایان هر فصل، و یک واژه نامه. موضوعات کلیدی زیرساخت شبکه کامپیوتری، امنیت، نظارت و پزشکی قانونی، و جنبه های ضروری تجزیه و تحلیل اشیا را پوشش می دهد. بررسی الگوریتم‌ها برای تجزیه و تحلیل داده‌های نظارتی با استفاده از ویژگی‌های بیومتریک. در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای رویدادهای نظارتی بحث می کند. الگوریتم‌هایی را بررسی می‌کند که زنگ هشداری را برای هشدار دادن به یکی از کارکنان امنیتی ایجاد می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This concise textbook examines the fundamental aspects of intelligent computing for surveillance systems, from camera calibration and data capturing, to secure data transmission. The text covers digital surveillance from the level of an individual object or biometric feature, to the full lifecycle of an event. This is followed by a detailed discussion on how an intelligent system can independently monitor and learn from an event, and invite human input when necessary. The book concludes with a presentation on how the system can be enhanced through the use of supercomputing technology. Features: contains exercises at the end of every chapter, and a glossary; covers the key issues of computer network infrastructure, security, monitoring and forensics, and the essential aspects of object analysis; reviews algorithms for surveillance data analytics using biometric features; discusses the use of AI for surveillance events; reviews algorithms that trigger an alarm to alert a member of security staff.





نظرات کاربران