دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Francesca Ricciardi. Antoine Harfouche (eds.)
سری: Lecture Notes in Information Systems and Organisation 15
ISBN (شابک) : 9783319289069, 9783319289076
ناشر: Springer International Publishing
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 339
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها و جامعه: مسائل گذشته، حال و آینده: سیستم های اطلاعات کسب و کار، سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی، مطالعات سازمانی، جامعه شناسی اقتصادی، سازمان، مدیریت نوآوری/فناوری، تجارت الکترونیکی/تجارت الکترونیک
در صورت تبدیل فایل کتاب Information and Communication Technologies in Organizations and Society: Past, Present and Future Issues به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها و جامعه: مسائل گذشته، حال و آینده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب مجموعه ای از مقالات تحقیقاتی اصلی را ارائه می دهد که
بر مسائل نوظهور در رابطه با نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در
سازمان ها، سیستم های بین سازمانی و جامعه تمرکز دارد. این
رویکرد بین رشتهای را اتخاذ میکند و امکان ادغام مشارکتهای
رشتههای مختلف مانند سیستمهای اطلاعاتی، مطالعات سازمانی،
بازاریابی، حسابداری و علوم اجتماعی را فراهم میکند. این کتاب
بینش های ارزشمندی را نه تنها برای محققان، بلکه برای پزشکان،
مدیران و سیاست گذاران ارائه می دهد. این کتاب تلفیقی از بهترین
مقالات تحقیقاتی - در اصل دوسوکور، مشارکتهای داوری - ارائه
شده در کنفرانس ICTO 2015 است که در پاریس برگزار شد.
This book presents a collection of original research papers
focusing on emerging issues regarding the role of information
and communication technologies in organizations,
inter-organizational systems, and society. It adopts an
inter-disciplinary approach, allowing for the integration of
contributions from various disciplines such as information
systems, organizational studies, marketing, accounting, and
social sciences. This book offers valuable insights not only
for scholars, but also for practitioners, managers, and
policy makers. The book is a compilation of the best research
papers – originally double blind, peer-reviewed contributions
– presented at the ICTO 2015 conference held in Paris.
Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
One-Stop Government in Italy and the Lebanon: When the Law Alone Is no Silver Bullet....Pages 3-21
Cloud Computing: Risks and Opportunities for Corporate Social Responsibility....Pages 23-32
The Electronic Health Record: A Comparison of Some European Countries....Pages 33-50
The Value of ICT Applications: Linking Performance, Accountability and Transparency in Public Administrations....Pages 51-70
An Integrated Drugs Logistics Management System: A Case Study in the Healthcare Sector....Pages 71-84
Smart City and ICT. Shaping Urban Space for Better Quality of Life....Pages 85-98
Front Matter....Pages 99-99
A Framework of Mechanisms for Integrating Emerging Technology Innovations in IT Services Companies....Pages 101-123
Relating ICT to Organizational Change in Research and Practice....Pages 125-139
e-Business Assimilation Levels in Lebanon....Pages 141-160
Supply Chain Management and the Role of ICT: DART-SCM Perspective....Pages 161-176
How Subjective Age and Age Similarity Foster Organizational Knowledge Sharing: A Conceptual Framework....Pages 177-190
Information Technologies and Quality Management. Towards a New Idea of Quality?....Pages 191-204
Acquihiring: A New Process for Innovation and Organizational Learning....Pages 205-214
The Optimization of the HRM at the “LSCA” in an Economy with Delay in Modernization of Systems....Pages 215-231
Front Matter....Pages 233-233
The Brand Website as a Means of Reviving Memories and Imaginary....Pages 235-248
Location Privacy Apprehensions in Location-Based Services Among Literate and Semi-literate Users....Pages 249-262
Towards an Ontology for Enterprise Interactions....Pages 263-275
Employer Branding and Social Media Strategies....Pages 277-283
The Business with Digital Signage for Advertising....Pages 285-302
Trust, but Verify: The Role of ICTs in the Sharing Economy....Pages 303-311
Front Matter....Pages 233-233
Internet Service Providers: The Italian Scenario....Pages 313-327
ICT and Retail: State of the Art and Prospects....Pages 329-336