ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Wirtschaftsmathematik für das Bachelor-Studium

دانلود کتاب ریاضیات بازرگانی برای مقطع لیسانس

Wirtschaftsmathematik für das Bachelor-Studium

مشخصات کتاب

Wirtschaftsmathematik für das Bachelor-Studium

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری: FOM-Edition 
ISBN (شابک) : 9783658094669, 9783658094676 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 375 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ریاضیات بازرگانی برای مقطع لیسانس: ریاضیات بازرگانی، ریاضیات، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Wirtschaftsmathematik für das Bachelor-Studium به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ریاضیات بازرگانی برای مقطع لیسانس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ریاضیات بازرگانی برای مقطع لیسانس



این کتاب درسی مبانی ریاضیات تجاری و مالی را با کاربردهای عملی فراوان و پیوندهایی با تجارت و اقتصاد آموزش می دهد. بخش ها معمولاً بر اساس یک سؤال اقتصادی هستند و سپس روش ریاضی مناسبی را ارائه می دهند که سپس با استفاده از مثال های بیشتر به تفصیل توضیح داده می شود. بیش از 800 تمرین بخش های فردی را تکمیل می کند. آنها ابتدا بر اساس مثال ها هستند و سپس بر پیچیدگی آنها افزوده می شوند. برای بررسی راحت و مداوم، راه حل ها به طور مداوم در متن ادغام شده اند. به دلیل ارتباط عملی مداوم و تکرار مطالب مورد نیاز دوره راهنمایی و دبیرستان، این کتاب برای زبان آموزان و دانش آموزانی که پس از فارغ التحصیلی وقفه بیشتری در ریاضیات دارند نیز مناسب است. موضوعات پیشرفته نیز در بخش‌های ویژه و یک فصل تکمیلی بررسی می‌شوند که ارتباط با ادبیات بعدی را تضمین می‌کند.

جدید در ویرایش دوم

در در ویرایش دوم، راه حل هایی با جزئیات بیشتر ارائه شده و وظایف جدیدی اضافه شده است. در جبر خطی، بخشی از قیمت های انتقال داخلی که با حل یک سیستم معادلات محاسبه می شود، اضافه شده است. شرایط کوهن تاکر اکنون برای توابع با چندین متغیر نیز کنترل می شود. در محاسبات انتگرال، این یافته از نظر ریاضی مهم نشان داده شده است که در تعادل طولانی مدت تحت رقابت، رفاه به حداکثر می رسد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Lehrbuch vermittelt die Grundlagen der Wirtschafts- und Finanzmathematik mit vielen praktischen Anwendungen und Verknüpfungen zur Betriebs- und Volkswirtschaftslehre. Die Abschnitte basieren meist auf einer ökonomischen Fragestellung und stellen anschließend die passende mathematische Methodik vor, die dann anhand von weiteren Beispielen in der Breite veranschaulicht wird. Die insgesamt über 800 Übungsaufgaben schließen jeweils die einzelnen Abschnitte ab. Sie orientieren sich zuerst an den Beispielen und nehmen dann an Komplexität zu. Zur bequemen und kontinuierlichen Überprüfung wurden die Lösungen fortlaufend in den Text integriert. Dank des durchgehenden Praxisbezugs und einer Wiederholung des benötigten Mittel- und Oberstufenstoffs ist dieses Buch auch für Lernende und Studierende mit längerer Mathematik-Pause nach dem Schulabschluss geeignet. In speziellen Abschnitten und einem Ergänzungskapitel werden auch fortgeschrittene Themen behandelt, wodurch der Anschluss an die weiterführende Literatur gewährleistet wird.

Neu in der 2. Auflage

In der 2. Auflage wurden einige Lösungen ausführlicher gestaltet und neue Aufgaben aufgenommen. In der linearen Algebra wurde ein Abschnitt über innerbetriebliche Verrechnungspreise eingefügt, die durch das Lösen eines Gleichungssystems berechnet werden. Bei den Funktionen mehrerer Variablen werden jetzt auch die Kuhn-Tucker-Bedingungen behandelt. In der Integralrechnung wird nun die mathematisch wichtige Erkenntnis gezeigt, dass im langfristigen Gleichgewicht unter Konkurrenz der Wohlstand maximiert wird.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Grundlagen....Pages 1-30
Finanzmathematik....Pages 31-76
Lineare Algebra....Pages 77-122
Funktionen einer Variablen....Pages 123-164
Differentialrechnung....Pages 165-218
Funktionen mehrerer Variablen....Pages 219-284
Ergänzungen im Überblick....Pages 285-356
Back Matter....Pages 357-364




نظرات کاربران