دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [1 ed.]
نویسندگان: Tim Verhoeven (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658088958, 9783658088965
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: XIII, 161
[164]
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Candidate Experience: Ansätze für eine positiv erlebte Arbeitgebermarke im Bewerbungsprozess und darüber hinaus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تجربه نامزد: رویکردهایی برای یک نام تجاری کارفرمایی با تجربه مثبت در فرآیند درخواست و فراتر از آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جذابیت کارفرما نباید به فرآیند درخواست ختم شود. در زمانی که کمبود کارگران ماهر در همه جا وجود دارد، کارفرمایان نمی توانند متقاضیان و متقاضیان بالقوه را با تجربه نامزد بد - یعنی تجربه منفی متقاضی بترسانند. متداول ترین دلایل برای تصمیم گیری به نفع یا مخالف یک کارفرما، تجربیات متقاضی قبل، در طول و بعد از فرآیند درخواست است.
با این حال، تصویری که بسیاری از کارفرمایان در نقاط تماس مختلف در فرآیند درخواست ارائه می دهند و انتظارات نامزدها اغلب بسیار متفاوت است. از بین بردن این ناهماهنگی و در نتیجه ایجاد یک تجربه مثبت مداوم از نام تجاری کارفرما، هدف اصلی مدیریت تجربه نامزد حرفه ای است.
مطالعات فعلی، مثالهای عملی ملموس و ابزارهای مدیریتی با قابلیت پیادهسازی آسان، ابزارهای لازم را در این کتاب برای بهینهسازی تجربه نامزد خود و تبدیل متقاضیان به طرفداران فراهم میکنند.
Arbeitgeberattraktivität darf nicht schon beim Bewerbungsprozess enden. In einer Zeit, in welcher der Fachkräftemangel allgegenwärtig ist, können Arbeitgeber es sich nicht leisten, Bewerber und potenzielle Bewerber durch eine schlechte Candidate Experience – also ein negatives Bewerbererlebnis – zu vergraulen. Der häufigste Entscheidungsgrund für oder gegen einen Arbeitgeber sind die Erfahrungen des Bewerbers vor, während und nach dem Bewerbungsprozess.
Das Bild, was viele Arbeitgeber an den verschiedenen Kontaktpunkten im Bewerbungsprozess abgeben, und die Erwartungen der Kandidaten liegen jedoch häufig weit auseinander. Diese Dissonanz zu beseitigen und dadurch ein konsistentes positives Arbeitgebermarkenerlebnis zu schaffen, ist das Kernziel eines professionellen Candidate-Experience-Managements.
Aktuelle Studien, greifbare Praxisbeispiele und leicht umsetzbare Steuerungsinstrumente geben in diesem Buch das nötige Rüstzeug, um die eigene Candidate Experience zu optimieren und Bewerber zu Fans werden zu lassen.