ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Allgemeine Betriebswirtschaftslehre: Grundlagen mit zahlreichen Praxisbeispielen

دانلود کتاب مدیریت بازرگانی عمومی: مبانی با مثال های عملی متعدد

Allgemeine Betriebswirtschaftslehre: Grundlagen mit zahlreichen Praxisbeispielen

مشخصات کتاب

Allgemeine Betriebswirtschaftslehre: Grundlagen mit zahlreichen Praxisbeispielen

ویرایش: 6 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658085636, 9783658085643 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 517 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت بازرگانی عمومی: مبانی با مثال های عملی متعدد: تجارت و مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Allgemeine Betriebswirtschaftslehre: Grundlagen mit zahlreichen Praxisbeispielen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت بازرگانی عمومی: مبانی با مثال های عملی متعدد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت بازرگانی عمومی: مبانی با مثال های عملی متعدد



"این کتاب درسی مدیریت بازرگانی عمومی به دانشجویان کارشناسی مقدمه بسیار خوبی با مهمترین مسائل مدیریت بازرگانی به صورت بسیار مختصر و با توجه به موارد ضروری می دهد."

< b> پروفسور دکتر دکتر h.c. سونکه آلبرز، KLU، هامبورگ

"این اثر فشرده و اساسی معاصر ارائه می کند که کل طیف مدیریت بازرگانی را در سطحی دائماً بالا نشان می‌دهد. ترکیبی فوق‌العاده موفق از مبانی نظری و ارتباط عملی قوی."

پروفسور. دکتر دکتر h.c. هنینگ کاگرمن، رئیس acatech، مدیر عامل سابق SAP AG

"این کتاب درسی برنده جایزه توسط Thomas Hutzschenreuter مقدمه ای عمیق برای مدیریت بازرگانی است که دانشجویان کارشناسی را برای مطالعه این موضوع الهام می بخشد و تعدادی از موضوعات بسیار موضوعی را به روشی قابل درک با استفاده از مطالعات موردی ارائه می دهد."

پروفسور ما دکتر پروفسور h.c. دکتر h.c. رالف رایشوالد، TU Munich

"یک مزیت مهم این کتاب درسی پایه که دقیقاً حوزه‌های مدیریت مالی و حسابداری است که به راحتی قابل انتقال نیستند و از نظر تئوری بسیار خوب پایه‌گذاری شده‌اند و همچنین به روشی بسیار واضح منتقل می‌شوند."
پروفسور. دکتر دکتر h.c. یورگن وبر،WHU – مدرسه مدیریت Otto Beisheim، Vallendar

</ p>

جدید در ویرایش ششم
همه فصل‌ها

به‌طور کامل بازبینی شده‌اند. مثال‌های عملی کنونی و موضوعات جدیدی مانند داده‌های بزرگ، محاسبات ابری، اخلاق تجاری، پایداری، فساد و کنترل ادغام گنجانده شد.


< /p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

„Dieses Lehrbuch zur Allgemeinen Betriebswirtschaftslehre vermittelt für Bachelor-Studierende in sehr prägnanter Weise und mit einem Blick für das Wesentliche einen sehr guten Einstieg in die wichtigsten Fragestellungen der Betriebswirtschaftslehre.“

Prof. Dr. Dr. h.c. Sönke Albers, KLU, Hamburg

„Dieses kompakte, zeitgemäße Grundlagenwerk stellt das gesamte Spektrum der BWL auf durchgehend hohem Niveau dar. Eine äußerst gelungene Verbindung von theoretischer Fundierung und starkem Praxisbezug.“

Prof. Dr. Dr. h.c. Henning Kagermann, Präsident der acatech, ehemaliger Vorstandssprecher der SAP AG

„Dieses ausgezeichnete Lehrbuch von Thomas Hutzschenreuter ist eine profunde Einführung in die Betriebswirtschaftslehre, die Studenten im Bachelorstudium für das Fach begeistert und eine Reihe hochaktueller Themen anhand von Fallstudien verständlich darstellt.“

Prof. em. Dr. Prof. h.c. Dr. h.c. Ralf Reichwald, TU München

„Ein wichtiger Vorteil dieses Grundlagenlehrbuches ist, dass es gerade die nicht leicht zu vermittelnden Bereiche des Finanzmanagements und Rechnungswesens theoretisch sehr gut fundiert und dazu noch in sehr anschaulicher Weise vermittelt.“
Prof. Dr. Dr. h.c. Jürgen Weber,WHU – Otto Beisheim School of Management, Vallendar

Neu in der 6. Auflage
Alle Kapitel wurd

en vollständig überarbeitet. Aktuelle Praxisbeispiele und neue Themen wie Big Data, Cloud Computing, Unternehmensethik, Nachhaltigkeit, Korruption und Fusionskontrolle wurden aufgenommen.




فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXVII
Front Matter....Pages 1-1
Unternehmen und Märkte....Pages 3-26
Unternehmertum und Unternehmensführung....Pages 27-68
Unternehmensumfelder und Unternehmensentwicklung....Pages 69-92
Unternehmenserfolg und Liquidität als Zielgrößen....Pages 93-116
Front Matter....Pages 117-117
Investitions‐ und Finanzierungsmanagement....Pages 119-172
Marketingmanagement....Pages 173-216
Beschaffungsmanagement....Pages 217-244
Produktionsmanagement....Pages 245-280
Personalmanagement....Pages 281-312
Betriebliches Rechnungswesen....Pages 313-376
Front Matter....Pages 377-377
Strategisches Management und Innovationsmanagement....Pages 379-432
Organisation und Führungssysteme....Pages 433-472
Back Matter....Pages 473-497




نظرات کاربران