دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2
نویسندگان: Ulrich Krings (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658080273, 9783658080280
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 265
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب کنترل به عنوان یک عامل موفقیت: کنترل کننده به عنوان مشاور داخلی: حسابداری/حسابرسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolgsfaktor Controlling: Der Controller als Inhouse-Consultant به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کنترل به عنوان یک عامل موفقیت: کنترل کننده به عنوان مشاور داخلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فهرست پیش داوری ها در مورد کنترل تا زمانی است که غیرقابل توجیه باشد. زیرا: امروزه کنترل به معنای بسیار بیشتر از محاسبه ارقام کلیدی است. امروزه، کنترل کننده ها باید خود را به عنوان مشاور داخلی ببینند تا بتوانند به طور فعال از فرآیندهای تغییر حمایت کنند. در این کار، نویسندگانی از شرکتهای معروف و علم به طور گسترده با درک تغییر یافته نقشها سروکار دارند و نشان میدهند که چگونه کنترلکنندهها میتوانند به صورت استراتژیک خود را در شرکتها قرار دهند. تمرکز دیگر، رابط های کنترل با سایر حوزه های شرکت است، به عنوان مثال برای مدیریت فرآیند یا در ارتباط با مسائل حقوقی.
Die Liste der Vorurteile über das Controlling ist so lang wie ungerechtfertigt. Denn: Controlling bedeutet heute weitaus mehr als reine Kennzahlenberechnung. Controller müssen sich heute als Inhouse-Consultants verstehen, um Veränderungsprozesse aktiv begleiten zu können. Autoren aus renommierten Unternehmen und aus der Wissenschaft setzen sich in diesem Werk umfassend mit dem veränderten Rollenverständnis auseinander und zeigen auf, wie sich Controller im Unternehmen strategisch günstig positionieren. Weiterer Schwerpunkt sind die Schnittstellen des Controllings mit anderen Unternehmensbereichen, z.B. zum Prozessmanagement oder im Zusammenhang mit rechtlichen Fragestellungen.
Front Matter....Pages I-XII
Optimierungsmöglichkeiten der Dienstleistungsfunktion des Controllings....Pages 1-10
Der Controller als empathischer Kommunikator: Harte Fakten weich kommunizieren....Pages 11-22
Strategisches Verhandeln für Controller: Die relevanten Wins im Win-Win-Prozess....Pages 23-42
Der Controller als Change Manager....Pages 43-64
Die Rolle des Controllers im Restrukturierungsprozess: Neue Schwerpunkte und Aufgaben?....Pages 65-95
Die Rolle des Controllings im Wandel der Sourcing-Funktion....Pages 97-122
Der Controller als Lean Manager....Pages 123-147
Umfassende Beratung: Neue Herausforderungen für das Controlling....Pages 149-164
Legal Controlling – Rechtliches Risikomanagement für den Controller....Pages 165-198
Informationsbeschaffung und Erhebungstechniken für den Controller als Inhouse Consultant....Pages 199-212
Projekt Performance Management mit Reifegradmodellen am Beispiel CMMI....Pages 213-227
Zielgerichtete Steuerung von Beratungsprojekten....Pages 229-243
Der Controller als Erfolgsfaktor in globalen Umsetzungsprojekten....Pages 245-257