دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Anna Dorothea Walter (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658079659, 9783658079666
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 302
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت میانی - کلید موفقیت شرکت: راهنمای رهبری، تشویق و مشاوره "مدیریت ساندویچ": مدیریت منابع انسانی، استراتژی کسب و کار/رهبری، مشاغل در کسب و کار و مدیریت
در صورت تبدیل فایل کتاب Mittleres Management - Schlüssel zum Unternehmenserfolg: Leitfaden zur Führung, Förderung und Beratung des "Sandwichmanagements" به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت میانی - کلید موفقیت شرکت: راهنمای رهبری، تشویق و مشاوره "مدیریت ساندویچ" نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب نشان می دهد که با کمک مدیران میانی با انگیزه و با عملکرد بالا که ارتباط خوبی با کارکنان، مشتریان و مدیریت عالی دارند، می توان بهترین استراتژی ها را تدوین و اجرا کرد تا در نهایت به سودهای بی سابقه دست یافت. از سوی دیگر، با یک مدیریت میانی بی انگیزه و فرسوده، رکود در تمام چهره های کلیدی شرکت اجتناب ناپذیر است. کارشناسان اخیراً در مورد مدیریت میانی مطالب زیادی نوشته اند و اجماع گسترده ای در مورد نقش کلیدی آن وجود دارد. این کتاب به مهمترین سؤالات در مورد میانه شرکت پاسخ می دهد: "چگونه یک مدیر ساندویچ به یک چهره کلیدی در موفقیت شرکت تبدیل می شود؟ وقتی صحبت از تعامل سطوح مختلف سلسله مراتبی می شود چه چیزی مهم است؟ توسعه بهینه پرسنل برای شرکت چیست؟ وسط شرکت به نظر می رسد؟ نویسنده به طور علمی و عملی توضیح می دهد که چگونه از "مدیریت ساندویچ" ارزشمند به عنوان یک عامل موفقیت به جای استفاده نکردن از پتانسیل آن استفاده می کنید.
Dieses Buch zeigt, dass mit Hilfe von motivierten, leistungsstarken Mittleren Führungskräften, die einen guten Draht zu Mitarbeitern, Kunden und Top Management haben, die besten Strategien entwickelt und umgesetzt werden können, um am Ende Rekordgewinne einzufahren. Mit einem demotivierten, ausgebrannten Mittleren Management ist hingegen eine Talfahrt sämtlicher Unternehmenskennzahlen vorprogrammiert. Experten haben in letzter Zeit viel über das Mittlere Management geschrieben und sind sich über dessen Schlüsselrolle weitgehend einig. Dieses Buch beantwortet die wichtigsten Fragen rund um die Unternehmensmitte: "Wie wird ein Sandwichmanager zur Schlüsselfigur des Unternehmenserfolgs? Worauf kommt es beim Zusammenspiel unterschiedlicher Hierarchieebenen an? Wie sieht eine optimale Personalentwicklung für die Unternehmensmitte aus? Die Autorin erläutert wissenschaftlich fundiert und praxisnah, wie man das wertvolle "Sandwichmanagent" als Erfolgsfaktor einsetzt, anstatt sein Potenzial ungenutzt zu lassen.
Front Matter....Pages I-XIV
Front Matter....Pages 1-1
Von Kästchen, Kurzzeichen und Funktionen....Pages 3-28
„Good work“ = „good job“?....Pages 29-54
Mit dem Kopf durch die Wand… oder in den Sand?....Pages 55-80
Scheuklappen oder Schulterschluss?....Pages 81-110
Ein gutes Team muss in Form gehalten werden....Pages 111-135
Front Matter....Pages 137-137
Rädchen im System oder Motor der Veränderung?....Pages 139-160
Top-down, bottom-up oder middle-out?....Pages 161-191
Wer Visionen hat, sollte zum Arzt gehen!?....Pages 193-217
Up or out … was tun, wenn die Luft dünner wird?....Pages 219-265
Für die Arbeit brennen oder dabei ausbrennen?....Pages 267-294