ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Media für KMU: Der Leitfaden mit allen Grundlagen, Strategien und Instrumenten

دانلود کتاب رسانه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط: راهنمای با تمام اصول، استراتژی ها و ابزار

Social Media für KMU: Der Leitfaden mit allen Grundlagen, Strategien und Instrumenten

مشخصات کتاب

Social Media für KMU: Der Leitfaden mit allen Grundlagen, Strategien und Instrumenten

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658077389, 9783658077396 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 248 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رسانه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط: راهنمای با تمام اصول، استراتژی ها و ابزار: بازاریابی، مدیریت رسانه، مدیریت، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Media für KMU: Der Leitfaden mit allen Grundlagen, Strategien und Instrumenten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط: راهنمای با تمام اصول، استراتژی ها و ابزار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط: راهنمای با تمام اصول، استراتژی ها و ابزار



این کتاب به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) نشان می‌دهد که ارزش افزوده اقدامات رسانه‌های اجتماعی در کجا نهفته است، چگونه می‌توانند آنها را به طور سیستماتیک برنامه‌ریزی کنند و در نتیجه مشتریان را با موفقیت حفظ کنند و به مشتریان جدید دست یابند. کتاب به عنوان یک راهنمای عملی طراحی شده است. بر اساس سؤالات ملموس در زندگی تجاری روزمره، راه حل های مناسب برای انواع فعالیت های رسانه های اجتماعی نشان داده شده است. به این ترتیب، نه تنها هر راه حل استانداردی یافت می شود، بلکه یک \"مناسب رسانه های اجتماعی\" به طور خاص متناسب با نیازهای SME پیدا می شود. علاوه بر این، خوانندگان یاد می گیرند که چگونه اقدامات بازاریابی را در فیس بوک، توییتر و شرکت نظارت کنند و کنترل موفقیت واقع بینانه چگونه به نظر می رسد - موضوعی که اغلب نادیده گرفته می شود.

دانش نظری بنیادی نشان می دهد که در عمل چه چیزی یک مفهوم موفق رسانه اجتماعی را تشکیل می دهد و به جلوگیری از موانع و تصمیمات اشتباه کمک می کند. این کتاب تمرین محور راهنمای ارزشمندی برای ذینفعان رسانه های اجتماعی در شرکت خواهد بود. دانش‌آموزانی که می‌خواهند نظریه را عمیق‌تر کنند و آن را با تمرین با استفاده از مطالعات موردی مشخص و سناریوهای واقع‌بینانه ترکیب کنند، از خواندن کتاب نیز بهره‌مند خواهند شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch zeigt kleinen und mittelständischen Unternehmen (KMU), wo der Mehrwert von Social-Media-Maßnahmen liegt, wie sie diese systematisch planen und dadurch erfolgreich Kunden binden sowie neue Kunden erreichen können. Das Buch ist als praxisnaher Leitfaden konzipiert. Ausgehend von konkreten Fragestellungen im Unternehmens-Alltag werden passende Lösungen für vielfältige Social-Media-Aktivitäten aufgezeigt. So wird nicht irgendeine Standard-Lösung, sondern ein konkret auf die Belange des KMU passender "Social-Media-Fit" gefunden. Zudem erfahren die Leser, wie Marketingmaßnahmen auf Facebook, Twitter und Co. zu monitoren sind und wie eine realistische Erfolgskontrolle aussieht - ein häufig stiefmütterlich behandeltes Thema.

Fundierte theoretische Erkenntnisse zeigen auf, was ein erfolgreiches Social-Media-Konzept in der Praxis ausmacht und helfen, Stolpersteine und Fehlentscheidungen zu vermeiden. Dieses praxisorientierte Buch wird für Social-Media-Akteure im Unternehmen ein wertvoller Leitfaden sein. Auch Studierende, die anhand von konkreten Fallbeispielen und realistischen Szenarien die Theorie praktisch vertiefen und mit der Praxis verbinden wollen, werden das Buch mit Gewinn lesen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung: Warum Social Media?....Pages 1-14
Basiswissen: Was ist Social Media?....Pages 15-39
Einsatzpotenziale: Wie können Unternehmen Potenziale von Social Media abschöpfen?....Pages 41-56
Vorgehensmodell: Was sind Bausteine erfolgreicher Social-Media-Ansätze?....Pages 57-61
Leitfäden: Wie geht man systematisch vor für den Social-Media-Einsatz? (Social-Media-Navigator)....Pages 63-99
Strategieoptionen: Was ist die geeignete Stoßrichtung?....Pages 101-103
Erfolgsmessung: Wie misst man, ob Social Media etwas bringt?....Pages 105-117
Technologieauswahl: Was passt warum?....Pages 119-197
Fallstudie: So geht es richtig!....Pages 199-233




نظرات کاربران