دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Silvana K. Figueroa-Dreher (auth.)
سری: Wissen, Kommunikation und Gesellschaft
ISBN (شابک) : 9783658075743, 9783658075750
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 405
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بداهه نوازی: مواد، تعامل، وضعیت و موسیقی از دیدگاه جامعه شناختی: جامعه شناسی فرهنگ، مطالعات فرهنگی، نظریه جامعه شناسی، پژوهش رسانه ای، موسیقی، هنرهای نمایشی
در صورت تبدیل فایل کتاب Improvisieren: Material, Interaktion, Haltung und Musik aus soziologischer Perspektive به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بداهه نوازی: مواد، تعامل، وضعیت و موسیقی از دیدگاه جامعه شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این پایان نامه به بررسی فرآیندهای بداهه (خلاقیت در اجرا) از منظر جامعه شناختی می پردازد و توجه ویژه ای به ابعاد کنش، تعامل و دانش دارد. در سالهای اخیر، جامعهشناسی علاقه فزایندهای به پدیده بداههنویسی پیدا کرده است، به طوری که تمرکز کمتر بر نتایج عمل بداهه و بیشتر بر خود فرآیندهای بداهه است. این مطالعه نیز چنین تمرکزی را اتخاذ میکند. بر اساس بررسی تجربی، کیفی و تطبیقی شیوههای فری جاز و فلامنکو و همچنین در مواجهه با تحقیقات موجود در زمینه بداههپردازی، کنش، تعامل و خلاقیت، مدل جدیدی از بداههنویسی در اینجا ارائه شده است که فرآیندهای کنش و تعامل مربوطه را توضیح میدهد. و ارتباط را برای سایر زمینه های تمرین هنری باز می کند.
Diese Arbeit untersucht Improvisationsprozesse (creativity in performance) aus einer soziologischen Perspektive unter besonderer Berücksichtigung der Dimensionen von Handeln, Interagieren und Wissen. Die Soziologie entwickelte in den letzten Jahren ein zunehmendes Interesse am Phänomen der Improvisation, wobei weniger die Resultate improvisatorischen Handelns im Zentrum standen, als vielmehr die Improvisationsprozesse selbst. Eine solche Fokussierung nimmt auch diese Untersuchung vor. Basierend auf der empirischen, qualitativen und vergleichenden Untersuchung von Free Jazz- und Flamenco-Praktiken sowie in Auseinandersetzung mit der bestehenden Improvisations-, Handlungs-, Interaktions- und Kreativitätsforschung wird hier ein neuartiges Modell des Improvisierens vorgeschlagen, das die diesbezüglichen Handlungs- und Interaktionsprozesse erklärt und die Anschlussfähigkeit für weitere Bereiche der künstlerischen Praxis eröffnet.
Front Matter....Pages I-VII
Einleitung....Pages 1-6
Improvisationsforschung: ein Überblick....Pages 7-60
Das Phänomen der Improvisation und die soziologische Handlungstheorie....Pages 61-113
Flamenco und Free Jazz....Pages 115-142
Forschungsdesign....Pages 143-166
Ein handlungs- und interaktions-theoretisches Modell des Improvisierens....Pages 167-310
Schlusswort....Pages 311-316
Quotations....Pages 317-390
Back Matter....Pages 391-398