ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Media für Journalisten: Redaktionell arbeiten mit Facebook, Twitter & Co

دانلود کتاب رسانه های اجتماعی برای روزنامه نگاران: کار تحریریه با فیس بوک، توییتر و شرکت

Social Media für Journalisten: Redaktionell arbeiten mit Facebook, Twitter & Co

مشخصات کتاب

Social Media für Journalisten: Redaktionell arbeiten mit Facebook, Twitter & Co

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Journalistische Praxis 
ISBN (شابک) : 9783658073589, 9783658073596 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 185 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رسانه های اجتماعی برای روزنامه نگاران: کار تحریریه با فیس بوک، توییتر و شرکت: روزنامه نگاری، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Media für Journalisten: Redaktionell arbeiten mit Facebook, Twitter & Co به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های اجتماعی برای روزنامه نگاران: کار تحریریه با فیس بوک، توییتر و شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های اجتماعی برای روزنامه نگاران: کار تحریریه با فیس بوک، توییتر و شرکت



این جلد اصول عملی رسانه های اجتماعی را معرفی می کند و نشان می دهد که چگونه روزنامه نگاری در نتیجه فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و شرکت تغییر کرده است. او توضیح می دهد که چگونه می توان از خدمات فردی به طور معقول در کارهای تحریریه روزمره استفاده کرد و در کجا می توان پتانسیل برای استراتژی های ویرایشی بیشتر مشاهده کرد. نقش مهمی به تعامل با خواننده / بیننده / شنونده داده می شود. زیرا او از نقش دریافت کننده صرفاً منفعل به نقش فعال شریک روزنامه نگار حرکت می کند. برخورد با مطالب کاربر نیز باید آموخته شود. از بررسی و تأیید ویدیوهای YouTube گرفته تا جمع‌سپاری سرمقاله، این کتاب فهرست‌های چک و مفاهیم نمونه و همچنین مثال‌های عملی را ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Band führt in die praktischen Grundlagen von Social Media ein und zeigt, wie sich durch Facebook, Twitter, Instagram, Youtube & Co. der Journalismus verändert hat. Er legt dar, wie die einzelnen Dienste sinnvoll im redaktionellen Alltag eingesetzt werden und wo Potential für weitergehende redaktionelle Strategien zu sehen ist. Eine wichtige Rolle wird dem Zusammenspiel mit dem Leser/Zuschauer/Zuhörer eingeräumt. Denn dieser rückt von der rein passiven Rezipienten-Rolle in die aktive Rolle eines Partners des Journalisten. Auch will der Umgang mit User-Material gelernt sein. Vom Überprüfen und Verifizieren von Youtube-Videos bis zum redaktionellen Crowdsourcing bietet das Buch Checklisten und Muster-Konzepte sowie Beispiele aus der Praxis.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VIII
Einleitung....Pages 1-3
Was ist Social Media?....Pages 5-13
Überblick: Social Media-Dienste, Funktionen, Formate....Pages 15-50
Social Media verstehen....Pages 51-59
Publizistische Phänomene in Sozialen Netzwerken nutzen....Pages 61-71
Social Media im redaktionellen Umfeld....Pages 73-94
Tools für Publikation und Monitoring....Pages 95-106
Der Umgang mit der Community....Pages 107-121
Arbeiten mit Material aus den Sozialen Netzwerken....Pages 123-131
Kuratieren – jeder ist ein Herausgeber....Pages 133-144
Crowdsourcing – die Grundlagen....Pages 145-152
Darf ich das? Rechtliche Fallstricke....Pages 153-165
Exkurs: Journalismus mit dem Smartphone....Pages 167-172
Fünf Blogs für Social-Media-Journalisten....Pages 173-175
Journalistische Berufsbilder im Social-Media-Bereich....Pages 177-179
Back Matter....Pages 181-185




نظرات کاربران