دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Matthias Glade (auth.)
سری: Dortmunder Beiträge zur Entwicklung und Erforschung des Mathematikunterrichts
ISBN (شابک) : 9783658112530, 9783658112547
ناشر: Springer Spektrum
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 301
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فرآیندهای فردی طرحوارهسازی پیشرونده: بازسازیهای تجربی نسبت نسبت: آموزش ریاضی
در صورت تبدیل فایل کتاب Individuelle Prozesse der fortschreitenden Schematisierung: Empirische Rekonstruktionen zum Anteil vom Anteil به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فرآیندهای فردی طرحوارهسازی پیشرونده: بازسازیهای تجربی نسبت نسبت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ماتیاس گلید مدلی را برای توصیف فرآیندهای خرد طرحوارهسازی پیشرونده توسعه میدهد، یعنی مسیرهای فعال دانشآموز از تفکر مبتنی بر محتوا تا محاسبه. او با استفاده از عناصر نظریه میدانهای مفهومی Vergnaud، زبانی را توسعه میدهد که تلاش میکند توسعه درونی اندیشه مرتبط با فرآیندهای طرحوارهسازی را در تعامل با تغییرات اعمال و بازنماییهای بیرونی درک کند. برای بخش موضوع یادگیری بخش، نویسنده فرآیندهای طرحوارهسازی و سطوح طرحوارهسازی مرتبط با شی را شناسایی میکند و شرایط موفقیت فرآیندها را بازتاب میدهد.
Matthias Glade entwickelt ein Modell zur Beschreibung von Mikroprozessen der fortschreitenden Schematisierung, d.h. von schüleraktiven Wegen vom inhaltlichen Denken zum Kalkül. Mit Elementen aus Vergnauds Theorie der konzeptuellen Felder erarbeitet er eine Sprache, welche die mit Schematisierungsprozessen einhergehende interne Denkentwicklung im Zusammenspiel mit den Veränderungen der externen Handlungen und Darstellungen zu fassen versucht. Für den Lerngegenstand Anteil vom Anteil identifiziert der Autor Schematisierungsprozesse und gegenstandsbezogene Schematisierungsstufen und reflektiert Gelingensbedingungen für die Prozesse.
Front Matter....Pages I-XIV
Einleitung....Pages 1-4
Theorie des Lerngegenstandes: Konzeptualisierungen zum Zusammenspiel von Kalkül und inhaltlichem Denken....Pages 5-26
Theorie der Lernwege....Pages 27-75
Methodik....Pages 77-95
Exemplarische Analyse eines Prozesses der fortschreitenden Schematisierung....Pages 97-147
Schematisierungsstufen....Pages 149-190
Schematisierungsschritte....Pages 191-246
Hürden im Prozess der fortschreitenden Schematisierung....Pages 247-268
Ergebnisse und Reflexion....Pages 269-277
Back Matter....Pages 279-291