ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Personalmarketing to go: Frechmutige Inspirationen für Recruiting und Employer Branding

دانلود کتاب بازاریابی پرسنلی برای رفتن: الهام بی‌پروا برای استخدام و برندسازی کارفرما

Personalmarketing to go: Frechmutige Inspirationen für Recruiting und Employer Branding

مشخصات کتاب

Personalmarketing to go: Frechmutige Inspirationen für Recruiting und Employer Branding

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658111533, 9783658111540 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 107 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی پرسنلی برای رفتن: الهام بی‌پروا برای استخدام و برندسازی کارفرما: مدیریت منابع انسانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Personalmarketing to go: Frechmutige Inspirationen für Recruiting und Employer Branding به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی پرسنلی برای رفتن: الهام بی‌پروا برای استخدام و برندسازی کارفرما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی پرسنلی برای رفتن: الهام بی‌پروا برای استخدام و برندسازی کارفرما



در این کار، یورگ باکمن نمونه های زیادی از تبلیغات پرسنل خوب را به روش طنز خود نشان می دهد: واحدهای کوتاه، سرگرم کننده و تصاویر متعدد الهام بخش تمرین روزانه در مدیریت منابع انسانی هستند. باکمن خوانندگان خود را با داستان‌هایی از جمله محمد علی، شاهزاده پوتمکین و فالکو به سفری وحشیانه می‌برد و به مدیران منابع انسانی در تمام سطوح نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با ایده‌های غیرعادی به بازاریابی منابع انسانی و برندسازی کارفرمای خود ضربه تازه‌ای بدهند. یک کتاب منابع انسانی فوق العاده برای مرور، کشف، لبخند و تقلید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In diesem Werk zeigt Jörg Buckmann auf seine ihm eigene humorvolle Weise viele Beispiele guter Personalwerbung: Kurze, unterhaltsame Einheiten und zahlreiche Bilder bieten Inspiration für die tägliche Praxis im Human Resources Management. Buckmann nimmt seine Leser mit auf eine wilde Achterbahnfahrt der Geschichten – Muhammad Ali, Fürst Potjomkin und Falco inklusive – und zeigt Personalverantwortlichen aller Ebenen, wie sie ihrem Personalmarketing und Employer Branding mit ungewöhnlichen Ideen einen Frischekick verpassen können. Ein außergewöhnliches HR-Buch zum Stöbern, Entdecken, Schmunzeln und Nachmachen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Abheben: Die Zielgruppe erreichen....Pages 1-9
Ganz schön galant: Mit Komplimenten rekrutieren....Pages 11-17
Video al dente: Personalwerbung mit Geschichten....Pages 19-25
Perpetuum Mobile: Bewegte Personalwerbung....Pages 27-37
„Einen Kaffee, die Zeitung und einen Job to go bitte“ – Personalmarketing offline....Pages 39-47
Persönlich werden – die richtigen Bilder im Recruiting einsetzen....Pages 49-57
Personalmarketing mit Blaulicht – und Humor....Pages 59-64
Aufrecht gehen – HR-Arbeit mit Ego und Authentizität....Pages 65-73
Echt gut – Wenn Nachahmung im Personalmarketing erlaubt und hilfreich ist....Pages 75-80
Tutti Frutti – Inspirationen für Personalmarketing, Recruiting und Employer Branding....Pages 81-90
Back Matter....Pages 91-101




نظرات کاربران