دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Leila Akremi (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658109530, 9783658109547
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 673
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 18 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ساخت ارتباطی ترس از آینده: تصورات هویت های آینده در فیلم های داستانی دیستوپایی: جامعه شناسی رسانه، دانش - گفتمان
در صورت تبدیل فایل کتاب Kommunikative Konstruktion von Zukunftsängsten: Imaginationen zukünftiger Identitäten im dystopischen Spielfilm به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ساخت ارتباطی ترس از آینده: تصورات هویت های آینده در فیلم های داستانی دیستوپایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در فیلم آینده دیستوپیایی، جامعه آنچه را که ترس از آینده آنها را هدایت می کند، بیان می کند. این کتاب به کمک روش ترکیب محتوای کیفی و تحلیل فیلم هرمنوتیک-دانش-جامعه شناختی به بررسی تهدیدات متصور آینده می پردازد. در طول تاریخ فیلم، چهار سناریو بحران متبلور می شود که به تفصیل شرح داده شده است: تمامیت خواهی، بدترین سناریو (جنگ و بلایای زیست محیطی)، رقابت انسان و ماشین (قانون ماشین، ماشین به عنوان تصویر انسان و فضای شبیه سازی) و تشدید خشونت (سرکوب و تمجید از خشونت). پردازش جامع حوزه مطالعاتی، پیوندهایی را به حوزههای موضوعی مرتبط جامعهشناختی مانند تحقیقات آینده، ریسک و هویت، جامعهشناسی محیطی، فنی یا خشونت، و همچنین به رشتههای دیگر مانند مطالعات فرهنگی، رسانهای و فیلم ارائه میدهد.
Im dystopischen Zukunftsfilm artikuliert die Gesellschaft, welche Zukunftsängste sie umtreiben. Mithilfe einer Methodenkombination aus qualitativer Inhalts- und hermeneutisch-wissenssoziologischer Filmanalyse geht das vorliegende Buch den imaginierten künftigen Bedrohungen nach. Im Laufe der Filmgeschichte kristallisieren sich vier Krisenszenarien heraus, die ausführlich beschrieben werden: Totalitarismus, Super-Gau (Krieg und Umweltkatastrophen), Mensch-Maschine-Konkurrenz (Maschinenherrschaft, Maschine als menschliches Ebenbild und Simulationsraum) und Eskalation der Gewalt (Gewaltverdrängung und -verherrlichung). Die umfassende Bearbeitung des Untersuchungsfeldes bietet Anknüpfungspunkte sowohl zu soziologisch relevanten Themengebieten wie Zukunfts-, Risiko- und Identitätsforschung, Umwelt-, Technik- oder Gewaltsoziologie, als auch zu anderen Disziplinen wie Kultur-, Medien- und Filmwissenschaften.
Front Matter....Pages I-XIV
Wieso Zukunft und Identität im Film?....Pages 1-10
Front Matter....Pages 11-11
Herstellung gesellschaftlicher Ordnung....Pages 13-27
Persönliche Identität im Rahmen des kommunikativen Konstruktivismus....Pages 29-54
Imagination alternativer Alltagswirklichkeit....Pages 55-64
Verschiedene Felder der Herstellung und Formen der Imagination des Zukünftigen....Pages 65-107
Front Matter....Pages 109-109
Warum sollte sich die Soziologie mit Filmen befassen?....Pages 111-122
Wie kann sich die Soziologie mit Filmen beschäftigen?....Pages 123-165
Front Matter....Pages 167-167
Konstruktion von Zukunftsängsten über dystopische Filme – Vier Rahmungen (Settings)....Pages 169-191
Einschränkung der individuellen Freiheit....Pages 193-239
Super-Gau....Pages 241-359
Konkurrenz zwischen Mensch und Technik....Pages 361-497
Eskalation von Gewalt....Pages 499-575
Front Matter....Pages 577-577
Die Dimension der selbstverschuldeten Entmenschlichung....Pages 579-602
Identität in der Risikomoderne und zukünftige Identitäten....Pages 603-617
Back Matter....Pages 619-675