ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Aktive Krisenkommunikation: Erste Hilfe für Management und Krisenstab

دانلود کتاب ارتباط فعال بحران: کمک های اولیه برای مدیریت و تیم بحران

Aktive Krisenkommunikation: Erste Hilfe für Management und Krisenstab

مشخصات کتاب

Aktive Krisenkommunikation: Erste Hilfe für Management und Krisenstab

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: essentials 
ISBN (شابک) : 9783658109431, 9783658109448 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 57 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباط فعال بحران: کمک های اولیه برای مدیریت و تیم بحران: بازاریابی، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی، مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Aktive Krisenkommunikation: Erste Hilfe für Management und Krisenstab به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباط فعال بحران: کمک های اولیه برای مدیریت و تیم بحران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباط فعال بحران: کمک های اولیه برای مدیریت و تیم بحران



در این مقاله ضروری می آموزید که چگونه شرکت خود را از نظر استراتژیک، سازمانی و ارتباطی برای شرایط بحرانی آماده کنید و چگونه در یک بحران حاد به طور حرفه ای عمل کنید. این نشان می‌دهد که چگونه فرآیندها، مسئولیت‌ها، زنجیره‌های تفاهم و دستورالعمل‌های ارتباط‌دهنده تعریف می‌شوند و چگونه نیازهای اطلاعاتی ذینفعان برآورده می‌شوند. زیرا شرکت های بیشتری به طور ناگهانی با تغییرات ناگهانی خارجی و داخلی مواجه می شوند. فضای زیادی به وظایف تیم بحران و ایجاد کتابچه راهنمای بحران اختصاص داده شده است که حاوی دستورالعمل ها، چک لیست ها و جزئیات تماس برای مواقع اضطراری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In diesem Essential erfahren Sie, wie Sie Ihr Unternehmen strategisch, organisatorisch und kommunikativ auf Krisensituationen vorbereiten und in einer akuten Krise professionell agieren. Gezeigt wird, wie Abläufe, Verantwortlichkeiten, Verständigungsketten und Leitfäden für die Kommunikatoren festgelegt werden und wie das Informationsbedürfnis von Stakeholdern erfüllt wird. Denn immer mehr Unternehmen sehen sich plötzlich mit abrupten externen und internen Veränderungen konfrontiert. Breiter Raum wird den Aufgaben des Krisenstabs und der Erstellung des Krisenhandbuchs gewidmet, das Anweisungen, Checklisten und Kontaktdaten für den Notfall enthält.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-X
Ursachen und Arten von Krisen....Pages 1-7
Früherkennung und Prävention von Krisen....Pages 9-15
Implementierung der Krisenprozesse....Pages 17-25
Krisenübungen mit Management und Mitarbeitern....Pages 27-30
Die Psychologie akuter Krisen....Pages 31-33
Ziele und Dialoggruppen der Krisenkommunikation....Pages 35-38
Erfolgsfaktoren der Krisenkommunikation....Pages 39-45
Die Lehren aus dem Geschehenen ziehen....Pages 47-48
Back Matter....Pages 49-53




نظرات کاربران