ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching Skills Assessments: Qualitätsmanagement und Personalentwicklung in der Hochschullehre

دانلود کتاب ارزیابی مهارت های تدریس: مدیریت کیفیت و توسعه پرسنل در تدریس دانشگاه

Teaching Skills Assessments: Qualitätsmanagement und Personalentwicklung in der Hochschullehre

مشخصات کتاب

Teaching Skills Assessments: Qualitätsmanagement und Personalentwicklung in der Hochschullehre

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Lernweltforschung 17 
ISBN (شابک) : 9783658108335, 9783658108342 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 244 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزیابی مهارت های تدریس: مدیریت کیفیت و توسعه پرسنل در تدریس دانشگاه: آموزش عالی، تدریس و آموزش معلمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching Skills Assessments: Qualitätsmanagement und Personalentwicklung in der Hochschullehre به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی مهارت های تدریس: مدیریت کیفیت و توسعه پرسنل در تدریس دانشگاه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی مهارت های تدریس: مدیریت کیفیت و توسعه پرسنل در تدریس دانشگاه



در این کتاب، سیستم های تشویقی و تضمین کیفیت برای توسعه مهارت های تدریس در دانشگاه ها شرح داده شده است. بر اساس شرایط چارچوب ملی و بین‌المللی، اشکال نهادینه‌سازی، استانداردهای حرفه‌ای و ساختارهای آموزش بیشتر برای افزایش شایستگی آموزشی اساتید دانشگاه تحلیل می‌شوند. مدل‌ها و تحلیل‌های ارائه‌شده می‌توانند به این واقعیت کمک کنند که شایستگی‌های علمی-فنی و صلاحیت‌های آموزشی آکادمیک به‌طور مساوی ارزیابی می‌شوند و پیشنهادات آموزشی بیشتر آموزشی دانشگاه برای تدریس می‌تواند از نظر ساختاری در مسیر شغلی به روشی نوآورانه و پایدار تثبیت شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In diesem Buch werden Anreiz- und Qualitätssicherungssysteme zur Entwicklung der Lehrkompetenz an Universitäten beschrieben. Anhand nationaler und internationaler Rahmenbedingungen werden   Institutionalisierungsformen, berufliche Standards und Strukturen der Weiterbildung zur Hebung der pädagogischen Eignung von Hochschullehrenden analysiert. Die dargestellten Modelle und Analysen können dazu beitragen, dass wissenschaftlich-fachliche Kompetenzen und akademische Lehrkompetenzen gleichrangig bewertet, und hochschuldidaktische Weiterbildungsangebote für die Lehre strukturell im Berufsverlauf innovativ und nachhaltig verankert werden können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VI
Vorwort....Pages 1-6
Zwischen individueller Kompetenzentwicklung und strategischem Qualitätsmanagement....Pages 7-26
Hochschuldidaktik und Organisationsentwicklung....Pages 27-48
The Internationalization of Higher Education: University Teachers’ Competencies and Professional Development....Pages 49-71
Wie können wir Lehrqualität messen?....Pages 73-90
Developing higher educational organizations and evaluating effects....Pages 91-115
Der strategische Beitrag von Berufenen und Berufungsverfahren für Hochschulen....Pages 117-141
Ausgewählte Parameter zur Gestaltung und Förderung von Hochschullehre....Pages 143-166
„Karriere mit Lehre?“: Der Stellenwert der Lehre im Berufungsverfahren an der Universität Graz....Pages 167-184
Qualitätsentwicklung von Berufungsverfahren: Unterstützung durch Teaching Skills Assessments....Pages 185-187
Praxisbericht: Three years later…....Pages 189-218
Lehrkompetenz und „pädagogische Eignung“ im Verhältnis....Pages 219-237
Back Matter....Pages 239-242




نظرات کاربران