دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christine Rupp (auth.)
سری: Marktorientiertes Nonprofit-Management
ISBN (شابک) : 9783658108212, 9783658108229
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 267
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت عضویت مبتنی بر ارزش در باشگاه های ورزشی: در مورد معنا و مفهوم سازی ارزیابی اعضا: اخلاق کسب و کار، استراتژی کسب و کار/رهبری
در صورت تبدیل فایل کتاب Wertbasiertes Mitgliedermanagement in Sportvereinen: Zur Bedeutung und Konzeptualisierung von Mitgliederbewertung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت عضویت مبتنی بر ارزش در باشگاه های ورزشی: در مورد معنا و مفهوم سازی ارزیابی اعضا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کریستین روپ گزینههایی را برای مدیریت اعضای خاص و مبتنی بر ارزش در باشگاههای ورزشی ایجاد میکند. هدف از رویکرد مدیریتی کمک به باشگاهها برای تسلط موفقیتآمیز بر چالشهای فعلی و فوری باشگاههای ورزشی - مانند جذب و حفظ مقامات و مربیان است. نویسنده یافتههای علمی موجود در مورد تقسیمبندی گروههای ذینفع در سازمانهای غیرانتفاعی را تشریح میکند، مفهومی چندبعدی از ارزیابی اعضا را توسعه میدهد و تجزیه و تحلیل میکند که کدام اعضا برای کدام باشگاههای ورزشی بسیار ارزشمند و مهم هستند. پیامدهای مدیریت اعضا در باشگاهها و انجمنها بر ارتباط عملی کار تأکید میکند.
Christine Rupp erarbeitet Möglichkeiten eines segmentspezifischen, wertbasierten Mitgliedermanagements in Sportvereinen. Der Managementansatz soll Vereinen helfen, aktuelle und drängende Herausforderungen des Sportvereinswesens – wie beispielsweise die Gewinnung und Bindung von Funktionsträgern und Übungsleitern – erfolgreich zu meistern. Die Autorin beschreibt bestehende wissenschaftliche Erkenntnisse zur Anspruchsgruppensegmentierung in Nonprofit-Organisationen, erarbeitet ein mehrdimensionales Konzept von Mitgliederbewertung und analysiert, welche Mitglieder für welche Sportvereine besonders wertvoll und wichtig sind. Implikationen für das Mitgliedermanagement in Vereinen und Verbänden unterstreichen den Praxisbezug der Arbeit.
Front Matter....Pages I-XVII
Einleitung....Pages 1-11
Beziehungsmanagement als Bezugsrahmen von wertbasiertem Mitgliedermanagement in Sportvereinen....Pages 13-34
Anspruchsgruppensegmentierung als Voraussetzung für erfolgreiches Beziehungsmanagement in Nonprofit-Organisationen....Pages 35-67
Mitgliederbewertung innerhalb der Rahmenbedingungen von Sportvereinen....Pages 69-103
Mitgliederbewertung vor dem Hintergrund des vereinsspezifischen Mitgliederbedarfs....Pages 105-179
Schlussbetrachtung....Pages 181-197
Back Matter....Pages 199-255