ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Economic News, Sentiment, and Behavior: How Economic and Business News Affects the Economy

دانلود کتاب اخبار اقتصادی، احساسات و رفتار: اخبار اقتصادی و تجاری چگونه بر اقتصاد تأثیر می گذارد

Economic News, Sentiment, and Behavior: How Economic and Business News Affects the Economy

مشخصات کتاب

Economic News, Sentiment, and Behavior: How Economic and Business News Affects the Economy

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658115401, 9783658115418 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 139 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اخبار اقتصادی، احساسات و رفتار: اخبار اقتصادی و تجاری چگونه بر اقتصاد تأثیر می گذارد: مطالعات ارتباطات، مدیریت رسانه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Economic News, Sentiment, and Behavior: How Economic and Business News Affects the Economy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اخبار اقتصادی، احساسات و رفتار: اخبار اقتصادی و تجاری چگونه بر اقتصاد تأثیر می گذارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اخبار اقتصادی، احساسات و رفتار: اخبار اقتصادی و تجاری چگونه بر اقتصاد تأثیر می گذارد



این کتاب به بررسی روابط بین واقعیت‌های عینی، رسانه‌ای و اجتماعی و همچنین واقعیت‌های رفتاری عوامل خصوصی، متخصص و شرکتی در سنت‌های ارتباطات جمعی، مطالعات روزنامه‌نگاری و اقتصاد رفتاری می‌پردازد. نتایج بر اساس تجزیه و تحلیل سری های زمانی برای داده های آلمان نشان می دهد که اخبار به شیوه ای بی ثبات بر اقتصاد گزارش می دهد و ممکن است از طریق تأثیرات سوم شخص بر توسعه آن تأثیر بگذارد. اخبار بد اقتصادی باعث کاهش قصد خرید خصوصی نمی شود. اخبار بد ممکن است منجر به تغییر در تصمیمات شرکتی، مانند هزینه های تبلیغاتی شود، زیرا تصمیم گیرندگان شرکتی ممکن است تغییراتی را در رفتار مصرف کننده از طریق اخبار فرض کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores the relations between objective, media-related, and social attitudinal as well as behavioral realities of private, expert, and corporate agents in the traditions of mass communication, journalism studies and behavioral economics. Results based on time series analyses for German data show that the news reports in a volatile manner on the economy and may influence its development through third-person effects. Bad economic news does not cause a decrease in private purchase intentions. Bad news may lead to a change in corporate decisions, such as advertising expenditures, because corporate decision makers may presume changes in consumer behavior through news.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-15
Introduction....Pages 17-22
Theoretical considerations....Pages 23-40
Economic news and the real economy....Pages 41-56
Economic news and economic sentiment....Pages 57-74
Economic news, economic sentiment and economic behavior....Pages 75-93
Overall summary and conclusions....Pages 95-107
Back Matter....Pages 109-145




نظرات کاربران