ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Akzeptanz von Produktinnovationen: Eine Einführung

دانلود کتاب پذیرش نوآوری محصول: مقدمه

Akzeptanz von Produktinnovationen: Eine Einführung

مشخصات کتاب

Akzeptanz von Produktinnovationen: Eine Einführung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: essentials 
ISBN (شابک) : 9783658115364, 9783658115371 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 41 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پذیرش نوآوری محصول: مقدمه: بازاریابی، مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Akzeptanz von Produktinnovationen: Eine Einführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پذیرش نوآوری محصول: مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پذیرش نوآوری محصول: مقدمه



در این ضروری، کریستین آرنولد و کریستوف کلی توضیح می‌دهند که چرا نوآوری‌های محصول یک عامل موفقیت حیاتی هستند: الزامات و فناوری‌های مشتری هر چه سریع‌تر در حال تغییر هستند و محدوده محصول باید مطابق با آن تنظیم شود. توضیح اصطلاحات و چند نظر در مورد سنت تحقیق موفقیت تجاری با مقدمه ای بر مفاهیم مهم تحقیق پذیرش دنبال می شود. متعاقباً، مقاومت‌هایی مورد بحث قرار می‌گیرند که می‌توانند پذیرش نوآوری محصول را تحت شرایط خاص مسدود کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Christian Arnold und Christoph Klee erläutern in diesem Essential, warum es sich bei Produktinnovationen um einen kritischen Erfolgsfaktor handelt: Kundenanforderungen und Technologien wandeln sich immer rascher und das Angebotsprogramm muss entsprechend häufig angepasst werden. Auf eine Begriffserläuterung und einige Anmerkungen zur betriebswirtschaftlichen Erfolgsforschungstradition folgt eine Einführung in bedeutende Konzepte der Akzeptanzforschung. Im Anschluss werden Widerstände diskutiert, die die Akzeptanz einer Produktinnovation unter bestimmten Umständen blockieren können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-V
Einleitung....Pages 1-2
Produktinnovationen aus betriebswirtschaftlicher Sicht....Pages 3-8
Akzeptanzforschung....Pages 9-20
Widerstände....Pages 21-29
Schlussbetrachtung....Pages 31-31
Back Matter....Pages 33-37




نظرات کاربران