ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets

دانلود کتاب Scaling the Tail: مدیریت رشد سودآور در بازارهای نوظهور

Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets

مشخصات کتاب

Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349572007, 1001021061 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 179 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب Scaling the Tail: مدیریت رشد سودآور در بازارهای نوظهور: علم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Scaling the Tail: مدیریت رشد سودآور در بازارهای نوظهور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Scaling the Tail: مدیریت رشد سودآور در بازارهای نوظهور

این کتاب چارچوبی را برای نوع متفاوتی از رشد سودآور برای شرکت‌های چندملیتی در بازارهای نوظهور ارائه می‌کند: "تقویت دم". این مدل بر بازارهای تخصصی تمرکز می‌کند، بخش‌های خاص و دسته‌های محصول را در کنار هم قرار می‌دهد، استراتژی‌های بومی‌سازی عمیقاً ظریف را توسعه می‌دهد و سیستم‌های مدیریت حمایتی را نصب می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book presents a framework for a different type of profitable growth for multinational companies in emerging markets: "scaling the tail." This model focuses on specialized market niches, flanking particular segments and product-categories, developing deeply nuanced localization strategies, and installing supportive management systems.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Motivation und wissenschaftliche Fragestellung....Pages 1-5
Diffusion einphasiger Kontinua....Pages 7-82
Diffusion molekularer Strömungen....Pages 83-183
Diffusion monodisperser Zweiphasenströmungen....Pages 185-257
Diffusion eines polydispersen Mehrphasengemischs....Pages 259-337
Plasmadiffusion....Pages 339-442
Zusammenfassung....Pages 443-447
Back Matter....Pages 449-472




نظرات کاربران