ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Preispsychologie: In vier Schritten zur optimierten Preisgestaltung

دانلود کتاب روانشناسی قیمت: چهار مرحله برای بهینه سازی قیمت گذاری

Preispsychologie: In vier Schritten zur optimierten Preisgestaltung

مشخصات کتاب

Preispsychologie: In vier Schritten zur optimierten Preisgestaltung

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: essentials 
ISBN (شابک) : 3658113375, 9783658113377 
ناشر: Springer Gabler 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 67 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روانشناسی قیمت: چهار مرحله برای بهینه سازی قیمت گذاری: بازاریابی، اقتصاد رفتاری/تجربی، روانشناسی صنعتی، سازمانی و اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Preispsychologie: In vier Schritten zur optimierten Preisgestaltung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روانشناسی قیمت: چهار مرحله برای بهینه سازی قیمت گذاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روانشناسی قیمت: چهار مرحله برای بهینه سازی قیمت گذاری



Markus Kopetzky نشان می‌دهد که شرکت‌ها می‌توانند از ارائه قیمت هدفمند برای تأثیرگذاری بر ادراک قیمت مشتریان و بنابراین رفتار آنها به طور غیرمستقیم استفاده کنند. او نشان می دهد که چگونه روانشناسی قیمت می تواند به طور سیستماتیک برای قیمت گذاری استفاده شود و یک طرح ساختاری - مدل 4-P روانشناسی قیمت - برای مرتب سازی یافته های روانشناختی قیمت فردی و برای انتخاب یک ساختار قیمت گذاری بهینه شده روانشناختی ایجاد می کند. نویسنده برداشت گسترده و مستدلی از روانشناسی قیمت به خواننده می دهد و احتمالاتی را برای مطالعه عمیق بیشتر نشان می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Markus Kopetzky zeigt, dass Unternehmen durch eine gezielte Preisdarstellung die Preiswahrnehmung von Kunden und dadurch mittelbar ihr Verhalten beeinflussen können. Dabei stellt  er dar wie die Preispsychologie zur Preisgestaltung systematisch genutzt werden kann und entwickelt ein Strukturierungsschema – das 4-P-Modell der Preispsychologie – zur Sortierung der einzelnen preispsychologischen Erkenntnisse sowie zur Auswahl einer psychologisch optimierten Preisgestaltung. Der Autor vermittelt dem Leser einen breiten und fundierten Eindruck zur Preispsychologie und zeigt dabei Möglichkeiten zur weiteren Vertiefung auf.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-X
Einleitung....Pages 1-5
(Preisdesign-)Parameter zur Gestaltung von Preisinformationen....Pages 7-15
Prozess der Verarbeitung von Preisinformationen....Pages 17-34
Phänomene des Kundenverhaltens....Pages 35-39
Profite als Ergebnis der Preisgestaltung....Pages 41-46
Back Matter....Pages 47-55




نظرات کاربران