ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung : Die Bedeutung von Macht aus einer intra- und interorganisationalen Perspektive

دانلود کتاب همکاری در توسعه محصول جدید: اهمیت قدرت از دیدگاه درون سازمانی و بین سازمانی

Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung : Die Bedeutung von Macht aus einer intra- und interorganisationalen Perspektive

مشخصات کتاب

Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung : Die Bedeutung von Macht aus einer intra- und interorganisationalen Perspektive

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung 
ISBN (شابک) : 9783658120382, 9783658120399 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 231 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب همکاری در توسعه محصول جدید: اهمیت قدرت از دیدگاه درون سازمانی و بین سازمانی: بازاریابی، مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung : Die Bedeutung von Macht aus einer intra- und interorganisationalen Perspektive به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همکاری در توسعه محصول جدید: اهمیت قدرت از دیدگاه درون سازمانی و بین سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همکاری در توسعه محصول جدید: اهمیت قدرت از دیدگاه درون سازمانی و بین سازمانی



Ines Reiferscheid همکاری بین بخشی و بین شرکتی را به عنوان روش های مهم مدیریت نوآوری برای افزایش موفقیت بازار محصولات جدید بررسی می کند. در این زمینه، او تأثیرات قدرت بازیگران درگیر را بر نتیجه توسعه بررسی می‌کند. بر اساس بررسی ادبیات، یک مطالعه تجربی در مورد همکاری بین تحقیق و توسعه و بازاریابی و یک مطالعه نظری در مورد همکاری بین شرکت های تامین کننده و مشتری ارائه شده است. نتایج مطالعه تجربی - بر اساس نظرسنجی از مدیران ارشد و کارکنان مرتبط از صنایع مختلف - تأثیر قدرت R&D نسبی بر نوآوری برنامه محصول و موفقیت شرکت ها را نشان می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ines Reiferscheid beleuchtet abteilungs- und unternehmensübergreifende Zusammenarbeit als wichtige Methoden des Innovationsmanagements, um den Markterfolg neuer Produkte zu erhöhen. Sie untersucht in diesem Kontext, welche Auswirkungen die Macht der aufeinandertreffenden Akteure auf das Entwicklungsergebnis hat. Auf Basis einer Literatursichtung wird eine empirische Studie zur Zusammenarbeit von F&E und Marketing sowie eine theoretische Studie zur Zusammenarbeit von Anbieter- und Kundenunternehmen vorgestellt. Die Ergebnisse der empirischen Studie – auf der Basis einer Befragung von Topmanagern und zugehörigen Mitarbeitern aus verschiedenen Branchen – verdeutlichen den Effekt der relativen F&E-Macht auf die Produktprogramminnovativität und den Erfolg von Unternehmen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung....Pages 1-12
Übergeordnete Grundlagen....Pages 13-47
Grundlagen zur intraorganisationalen Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung....Pages 49-79
Grundlagen zur interorganisationalen Zusammenarbeit in der Neuproduktentwicklung....Pages 81-109
Methodische Grundlagen....Pages 111-130
Empirische Studie – Die Auswirkungen von Macht auf die Zusammenarbeit von F&E und Marketing in der Neuproduktentwicklung....Pages 131-153
Theoretische Studie – Die Auswirkungen von Macht auf die Zusammenarbeit von Anbieter- und Kundenunternehmen in der Neuproduktentwicklung....Pages 155-169
Zusammenfassende Betrachtung....Pages 171-180
Back Matter....Pages 181-215




نظرات کاربران