ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Verständlichkeit von Sachtexten: Wirkung der globalen Textkohäsion auf das Textverständnis von Schülern

دانلود کتاب قابل فهم بودن متون واقعی: تأثیر انسجام کلی متن بر درک متن دانش آموزان

Verständlichkeit von Sachtexten: Wirkung der globalen Textkohäsion auf das Textverständnis von Schülern

مشخصات کتاب

Verständlichkeit von Sachtexten: Wirkung der globalen Textkohäsion auf das Textverständnis von Schülern

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658120153, 9783658120160 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 263 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قابل فهم بودن متون واقعی: تأثیر انسجام کلی متن بر درک متن دانش آموزان: سواد، آموزش زبان، یادگیری و آموزش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Verständlichkeit von Sachtexten: Wirkung der globalen Textkohäsion auf das Textverständnis von Schülern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قابل فهم بودن متون واقعی: تأثیر انسجام کلی متن بر درک متن دانش آموزان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قابل فهم بودن متون واقعی: تأثیر انسجام کلی متن بر درک متن دانش آموزان



آنکه اشمیتز بررسی می کند که چگونه می توان از دانش آموزان در درک متون واقعی از طریق اقدامات طراحی متن عملی حمایت کرد. او پیشنهادهای متعددی برای مفهوم کتاب های درسی و مدیریت منظم متون واقعی در کلاس ارائه می دهد. علاوه بر یک پایه زبانی و شناختی-روانشناختی مفهوم قابل درک متن و ساختار درک متن، یک تحلیل تجربی برای تعیین اینکه کدام دانش‌آموز از بهینه‌سازی متن با استفاده از انسجام متن جهانی با توجه به نیازهای شناختی و انگیزشی خود سود می‌برد، انجام می‌شود.



توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Anke Schmitz untersucht, wie SchülerInnen beim Verstehen von Sachtexten durch praktikable Maßnahmen der Textgestaltung unterstützt werden können. Dabei liefert sie zahlreiche Anregungen für die Konzeption von Schulbuchtexten und den systematischen Umgang mit Sachtexten im Unterricht. Neben einer sprachwissenschaftlichen und kognitionspsychologischen Fundierung des Konzepts Textverständlichkeit und des Konstrukts Textverständnis wird empirisch analysiert, welche SchülerInnen hinsichtlich ihrer kognitiven und motivationalen Voraussetzungen von den Textoptimierungen mittels globaler Textkohäsion profitieren.




فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Problemstellung und Ziele der Studie....Pages 1-7
Bedeutung der Textverständlichkeit für den schulischen Kontext....Pages 9-26
Theoretischer Rahmen zum Konstrukt Textverständnis....Pages 27-65
Bedingungen des Textverständnisses – Die Bedeutung der (globalen) Textkohäsion und ihre Wechselwirkung mit individuellen Lernvoraussetzungen....Pages 67-117
Zusammenfassung des theoretischen Teils....Pages 119-124
Fragestellungen....Pages 125-127
Methode....Pages 129-160
Ergebnisse....Pages 161-186
Diskussion....Pages 187-202
Ausblick: Implikationen für Schulbuchautoren und die Unterrichtspraxis....Pages 203-209
Back Matter....Pages 211-256




نظرات کاربران