دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Susanne Kleinhenz (auth.)
سری: essentials
ISBN (شابک) : 9783658118426, 9783658118433
ناشر: Springer
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 53
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت گفتگو برای افزایش رضایت کارکنان: توسعه پرسنلی و سازمانی برای مدیران: روانشناسی صنعتی، سازمانی و اقتصادی، روانشناسی شخصیت و اجتماعی، مشاوره - نظارت - کوچینگ
در صورت تبدیل فایل کتاب Dialogisches Management zur Steigerung der Mitarbeiterzufriedenheit: Personal- und Organisationsentwicklung für Führungskräfte به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت گفتگو برای افزایش رضایت کارکنان: توسعه پرسنلی و سازمانی برای مدیران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به ارتباط بین رضایت کارکنان و ترجیحات روانی مدیران می پردازد. این به افزایش رضایت کارکنان از طریق معرفی مدیریت گفتگو اختصاص داده شده است. بنابراین تمرکز بر اجرای عملی مدیریت گفتگو بسته به ترجیحات روانشناختی مدیران مربوطه است. به طور خاص، مدل های توسعه سازمانی و پرسنلی از نظر اجرا مورد بحث قرار می گیرند. خواننده میآموزد که در چه موقعیتی میتواند از کدام روش و در چه شرایطی استفاده کند، روشها میتوانند به طور مؤثر و کارآمد تغییرات مورد نظر را ایجاد کنند.
Dieses Buch befasst sich mit dem Zusammenhang von Mitarbeiterzufriedenheit und der psychologischen Präferenz von Führungskräften. Es widmet sich der Erhöhung der Mitarbeiterzufriedenheit durch Einführung eines Dialogischen Managements. Im Mittelpunkt steht daher die praxisnahe Implementierung eines Dialogischen Managements in Abhängigkeit der psychologischen Präferenz der jeweiligen Führungskräfte. Hierbei werden insbesondere Organisations- und Personalentwicklungsmodelle umsetzungsnah besprochen. Der Leser erfährt, in welcherSituation er welche Methode einsetzen kann und unter welchen Voraussetzungen Methoden effektiv und effizient die gewünschten Veränderungen bewirken können.
Front Matter....Pages I-IX
Einleitung....Pages 1-3
Einfluss der vier Persönlichkeitstypen nach Riemann auf die Mitarbeiterzufriedenheit....Pages 5-11
Zusammenfassung der wichtigsten Ergebnisse der Untersuchung zur Mitarbeiterzufriedenheit in Bezug auf das Chefverhalten....Pages 13-18
Maßnahmen zur Verbesserung der Mitarbeiterzufriedenheit durch Dialogisches Management....Pages 19-21
Kompetenzerweiterung der Führungskräfte....Pages 23-34
Empowerment von Mitarbeitern....Pages 35-42
Fazit....Pages 43-43
Back Matter....Pages 45-49