ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Dialogisches Management zur Steigerung der Mitarbeiterzufriedenheit: Personal- und Organisationsentwicklung für Führungskräfte

دانلود کتاب مدیریت گفتگو برای افزایش رضایت کارکنان: توسعه پرسنلی و سازمانی برای مدیران

Dialogisches Management zur Steigerung der Mitarbeiterzufriedenheit: Personal- und Organisationsentwicklung für Führungskräfte

مشخصات کتاب

Dialogisches Management zur Steigerung der Mitarbeiterzufriedenheit: Personal- und Organisationsentwicklung für Führungskräfte

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: essentials 
ISBN (شابک) : 9783658118426, 9783658118433 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 53 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت گفتگو برای افزایش رضایت کارکنان: توسعه پرسنلی و سازمانی برای مدیران: روانشناسی صنعتی، سازمانی و اقتصادی، روانشناسی شخصیت و اجتماعی، مشاوره - نظارت - کوچینگ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Dialogisches Management zur Steigerung der Mitarbeiterzufriedenheit: Personal- und Organisationsentwicklung für Führungskräfte به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت گفتگو برای افزایش رضایت کارکنان: توسعه پرسنلی و سازمانی برای مدیران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت گفتگو برای افزایش رضایت کارکنان: توسعه پرسنلی و سازمانی برای مدیران



این کتاب به ارتباط بین رضایت کارکنان و ترجیحات روانی مدیران می پردازد. این به افزایش رضایت کارکنان از طریق معرفی مدیریت گفتگو اختصاص داده شده است. بنابراین تمرکز بر اجرای عملی مدیریت گفتگو بسته به ترجیحات روانشناختی مدیران مربوطه است. به طور خاص، مدل های توسعه سازمانی و پرسنلی از نظر اجرا مورد بحث قرار می گیرند. خواننده می‌آموزد که در چه موقعیتی می‌تواند از کدام روش و در چه شرایطی استفاده کند، روش‌ها می‌توانند به طور مؤثر و کارآمد تغییرات مورد نظر را ایجاد کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch befasst sich mit dem Zusammenhang von Mitarbeiterzufriedenheit und der psychologischen Präferenz von Führungskräften. Es widmet sich der Erhöhung der Mitarbeiterzufriedenheit durch Einführung eines Dialogischen Managements. Im Mittelpunkt steht daher die praxisnahe Implementierung eines Dialogischen Managements in Abhängigkeit der psychologischen Präferenz der jeweiligen Führungskräfte. Hierbei werden insbesondere Organisations- und Personalentwicklungsmodelle umsetzungsnah besprochen. Der Leser erfährt, in welcherSituation er welche Methode einsetzen kann und unter welchen Voraussetzungen Methoden effektiv und effizient die gewünschten Veränderungen bewirken können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Einleitung....Pages 1-3
Einfluss der vier Persönlichkeitstypen nach Riemann auf die Mitarbeiterzufriedenheit....Pages 5-11
Zusammenfassung der wichtigsten Ergebnisse der Untersuchung zur Mitarbeiterzufriedenheit in Bezug auf das Chefverhalten....Pages 13-18
Maßnahmen zur Verbesserung der Mitarbeiterzufriedenheit durch Dialogisches Management....Pages 19-21
Kompetenzerweiterung der Führungskräfte....Pages 23-34
Empowerment von Mitarbeitern....Pages 35-42
Fazit....Pages 43-43
Back Matter....Pages 45-49




نظرات کاربران