ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Wie Managed-Service-Projekte gelingen: Eine Einführung

دانلود کتاب چگونه پروژه های خدمات مدیریت شده موفق می شوند: مقدمه

Wie Managed-Service-Projekte gelingen: Eine Einführung

مشخصات کتاب

Wie Managed-Service-Projekte gelingen: Eine Einführung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: essentials 
ISBN (شابک) : 9783658123512, 9783658123529 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 54 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه پروژه های خدمات مدیریت شده موفق می شوند: مقدمه: مدیریت پروژه، فناوری اطلاعات در تجارت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Wie Managed-Service-Projekte gelingen: Eine Einführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه پروژه های خدمات مدیریت شده موفق می شوند: مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه پروژه های خدمات مدیریت شده موفق می شوند: مقدمه



این ضروری نشان می‌دهد که چگونه پروژه‌های خدمات مدیریت شده را می‌توان با موفقیت در شرایط چارچوب پیچیده‌تر انجام داد. نویسندگان ابتدا مفاهیم، ​​ساختارها و عوامل حیاتی موفقیت خدمات مدیریت شده را توضیح می دهند. آن‌ها سپس از مثال‌ها و نکات عملی زیادی استفاده می‌کنند تا نشان دهند که چگونه تغییر فناوری اطلاعات می‌تواند در حوزه تنش بین برون‌سپاری و برون‌سپاری بدون تصمیم‌های اشتباه پرهزینه موفق شود. خواننده می‌آموزد که رویکرد سیستمی مدت‌هاست که به فناوری اطلاعات رسیده است و چگونه شرکت‌ها می‌توانند کیفیت فناوری اطلاعات را بهبود بخشند و در عین حال هزینه‌های مرتبط را کاهش دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses essential zeigt Wege auf, wie Managed-Service-Projekte unter immer komplexeren Rahmenbedingungen erfolgreich durchgeführt werden können. Die Autoren erläutern zunächst Konzepte, Strukturen und kritische Erfolgsfaktoren von Managed Services. Anschließend vermitteln sie anhand vieler Praxisbeispiele und -tipps, wie ein Wandel der IT im Spannungsfeld zwischen Outsourcing und Insourcing ohne teure Fehlentscheidungen gelingen kann. Der Leser erfährt, dass der systemische Ansatz längst die IT erreicht hat und auf welche Weise Unternehmen die Qualität in der IT verbessern sowie gleichzeitig die damit verbundenen Kosten senken können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Starre Konzepte versus Flexibilität....Pages 1-9
Service Levels – auf der Suche nach dem Optimum....Pages 11-18
Transition – Strukturen, Prozesse, Erfolgsfaktoren....Pages 19-27
Vertrag und Sanktionen....Pages 29-34
Transformation der IT – Macher gesucht....Pages 35-44
Back Matter....Pages 45-45




نظرات کاربران