ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Emotionale Markenbindung in sozialen Netzwerken: Zur Wirkung von Interaktionen zwischen Kunde und Marke auf Facebook

دانلود کتاب وفاداری عاطفی به برند در شبکه های اجتماعی: تأثیر تعاملات بین مشتریان و برندها در فیس بوک

Emotionale Markenbindung in sozialen Netzwerken: Zur Wirkung von Interaktionen zwischen Kunde und Marke auf Facebook

مشخصات کتاب

Emotionale Markenbindung in sozialen Netzwerken: Zur Wirkung von Interaktionen zwischen Kunde und Marke auf Facebook

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658122409, 9783658122416 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 214 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب وفاداری عاطفی به برند در شبکه های اجتماعی: تأثیر تعاملات بین مشتریان و برندها در فیس بوک: بازاریابی، استراتژی کسب و کار/رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Emotionale Markenbindung in sozialen Netzwerken: Zur Wirkung von Interaktionen zwischen Kunde und Marke auf Facebook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وفاداری عاطفی به برند در شبکه های اجتماعی: تأثیر تعاملات بین مشتریان و برندها در فیس بوک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وفاداری عاطفی به برند در شبکه های اجتماعی: تأثیر تعاملات بین مشتریان و برندها در فیس بوک



Stephen K. Schuster ثابت می‌کند که هم تعامل عملکردی و هم تعامل لذت‌گرایانه بین مشتری و برند در شبکه‌های اجتماعی تأثیر مثبت قابل توجهی بر وفاداری عاطفی به برند دارد. علاوه بر این، نتایج تحقیقات او این فرضیه را تأیید می کند که فراوانی تعامل تأثیر مثبتی بر وفاداری عاطفی به برند در طول زمان دارد. این کار اولین مطالعه در منطقه آلمانی زبان است که اطلاعاتی در مورد رابطه علت- معلولی بین تعامل، وفاداری به برند و رفتار مشتری در جوامع برند شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stephen K. Schuster beweist, dass sowohl die funktionale als auch die hedonistische Interaktion zwischen Kunde und Marke in sozialen Netzwerken einen signifikant positiven Effekt auf die emotionale Markenbindung besitzt. Weiterhin bestätigen seine Forschungsergebnisse die Hypothese, dass die Interaktionshäufigkeit die emotionale Markenbindung im zeitlichen Verlauf positiv beeinflusst. Mit dieser Arbeit liegt im deutschsprachigen Raum erstmals eine Studie vor, welche Aufschluss über den Ursache-Wirkungs-Zusammenhang zwischen Interaktion, Markenbindung und dem Kundenverhalten in Social Network Brand Communities gibt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Einleitung....Pages 1-11
Theoretische Grundlagen....Pages 13-73
Konzeptualisierung des Modells....Pages 75-94
Überprüfung des Hypothesenmodells....Pages 95-144
Schlussbetrachtung....Pages 145-152
Back Matter....Pages 153-203




نظرات کاربران