ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Der Einsatz von Social Media in der Eventkommunikation: Dargestellt am Beispiel ausgewählter Marathonläufe

دانلود کتاب استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتباطات رویداد: با استفاده از نمونه ماراتن های انتخابی نشان داده شده است

Der Einsatz von Social Media in der Eventkommunikation: Dargestellt am Beispiel ausgewählter Marathonläufe

مشخصات کتاب

Der Einsatz von Social Media in der Eventkommunikation: Dargestellt am Beispiel ausgewählter Marathonläufe

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: BestMasters 
ISBN (شابک) : 9783658121006, 9783658121013 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 134 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتباطات رویداد: با استفاده از نمونه ماراتن های انتخابی نشان داده شده است: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Der Einsatz von Social Media in der Eventkommunikation: Dargestellt am Beispiel ausgewählter Marathonläufe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتباطات رویداد: با استفاده از نمونه ماراتن های انتخابی نشان داده شده است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتباطات رویداد: با استفاده از نمونه ماراتن های انتخابی نشان داده شده است



کاترینا کرن استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک را در ارتباط رویدادهای ماراتن ها در منطقه D-A-CH بررسی می کند. از این‌جا، او توصیه‌هایی برای اقدامی به دست می‌آورد که باید سازمان‌دهندگان رویداد را قادر به استفاده هدفمندتر از فیس‌بوک و در نتیجه کارآمدتر و موفقیت‌آمیزتر در آینده کند. برگزارکنندگان ماراتن ها به طور مداوم حضور خود را در شبکه های اجتماعی گسترش می دهند و در تلاش هستند تا برتری رقابتی نسبت به مسابقات کسب کنند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات رویدادها، امکانات و فرصت‌های متنوعی را در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهد تا رویدادهای خود را بهتر بشناسند، به گروه‌های هدف خود نزدیک‌تر شوند و ارتباط با آنها را تقویت کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Katharina Kern untersucht die Nutzung des sozialen Netzwerkes Facebook in der Eventkommunikation von Marathonläufen in der D-A-CH-Region. Sie leitet daraus Handlungsempfehlungen ab, die es den Veranstaltern in Zukunft ermöglichen sollen, Facebook zielgerichteter und damit effizienter und erfolgreicher einzusetzen. Die Veranstalter von Marathonläufen treiben den Ausbau ihrer Social-Media-Präsenzen stetig voran und versuchen sich damit einen Wettbewerbsvorteil gegenüber der Konkurrenz zu schaffen. Der Einsatz sozialer Medien in der Eventkommunikation bietet den Veranstaltern eine Vielzahl neuer Möglichkeiten und Chancen ihre Events bekannter zu machen, den eigenen Zielgruppen näher zu kommen und die Verbindung zu ihnen zu stärken.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Einleitung....Pages 1-8
Grundlagen zu Social Media....Pages 9-24
Social Media und (Sport-)Events....Pages 25-48
Empirischer Teil - Quantitative Inhaltsanalyse der Facebook-Präsenzen von Marathonlaufveranstaltungen....Pages 49-93
Conlusio und Handlungsempfehlungen....Pages 94-102
Back Matter....Pages 103-120




نظرات کاربران