دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Manfred Rühl (auth.)
سری: essentials
ISBN (شابک) : 9783658128395, 9783658128401
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 41
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب نوسازی علم روزنامه نگاری: آنچه می دانیم و می توانیم در مورد ارتباطات عمومی بدانیم: مطالعات ارتباطات، جامعه شناسی رسانه
در صورت تبدیل فایل کتاب Publizistikwissenschaft erneuern : Was wir über öffentliche Kommunikation wissen und was wir wissen können به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نوسازی علم روزنامه نگاری: آنچه می دانیم و می توانیم در مورد ارتباطات عمومی بدانیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مانفرد رول ارتباطات عمومی را بر اساس مفاهیم ارتباطی/اجتماعی از کریستین توماسیوس و کاسپار استیلر، آلبرت شافل و کارل بوچر، یورگن هابرماس و نیکلاس لومان بازسازی میکند. ضروری اصولی را توضیح میدهد که بر اساس آن هر سیستم روزنامهنگاری میتواند با سیاست، تجارت، فناوری، اخلاق، قانون، دین، هنر، ورزش و سایر سیستمهای کارکردی سر و کار داشته باشد. از قرن نوزدهم، روزنامه نگاری در سراسر جهان به عنوان روزنامه نگاری، روابط عمومی، تبلیغات و در قالب سایر سیستم های متقاعدسازی متمایز شده است. اینها در سطح شرکت، در سطح بازار و در سطح سازمانی از یکدیگر متمایز می شوند. این به عنوان یک کارکرد فراگیر روزنامهنگاری پیشنهاد شده است: شفافتر، خوانا و قابل فهمتر کردن جهان برای جامعه جهانی.
Manfred Rühl rekonstruiert öffentliche Kommunikation anhand von Kommunikation/Gesellschafts-Konzeptionen bei Christian Thomasius und Kaspar Stieler, Albert Schäffle und Karl Bücher, Jürgen Habermas und Niklas Luhmann. Das essential erläutert die Prinzipien, wonach sich jedes Publizistiksystem mit Politik, Wirtschaft, Technik, Ethik, Recht, Religion, Kunst, Sport und weiteren Funktionssystemen auseinandersetzen kann. Seit dem 19. Jahrhundert wird Publizistik weltweit als Journalismus, Public Relations, Werbung und in Form von weiteren Persuasionssystemen ausdifferenziert. Diese werden auf der Gesellschaftsebene, auf der Marktebene und auf der Organisationsebene voneinander abgegrenzt. Als übergreifende Funktion der Publizistik wird vorgeschlagen: Die Welt für die Weltgesellschaft transparenter, lesbarer und verstehbarer zu machen.
Front Matter....Pages I-VII
Kommunizieren und Publizieren für eine sich selbst zivilisierende Bürgergesellschaft....Pages 1-6
Industriegesellschaft – Verfassungsstaat – freiheitliche Publizistik....Pages 7-18
Habermas kontra Luhmann und die Abklärung von Kommunikation/Gesellschafts-Verhältnissen....Pages 19-25
Probleme beim Wiedereintreten in die Publizistikwissenschaft....Pages 27-28
Back Matter....Pages 29-34