دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christiane Nakao (auth.)
سری: Alter(n) und Gesellschaft
ISBN (شابک) : 9783658126476, 9783658126483
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 265
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سن(های) قابل خرید: ساختارهای تجربه ذهنی سالمندی در ارتباطات بازاریابی: سالمندی، جامعه شناسی خانواده، جوانان و سالمندی، بازاریابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Käufliches Alter(n): Konstruktionen subjektiven Alterserlebens in der Marketingkommunikation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سن(های) قابل خرید: ساختارهای تجربه ذهنی سالمندی در ارتباطات بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کریستین ناکائو تبلیغاتی را بررسی میکند که به مقابله با پیری خود اشاره میکند و پیامهای تبلیغاتی خود را تجزیه و تحلیل میکند تا تعیین کند کدام تفسیر از پیری و کدام استراتژی برای مقابله با پیری ارائه شده است. هم به گفتمان پیری و هم به استراتژی های بازاریابی مرتبط با پیری اشاره دارد. نویسنده با استفاده از تحلیل بازسازی بر اساس روش اسنادی، انواع ساختارهای تجربه ذهنی سالمندی در ارتباطات بازاریابی را به عنوان ساختارهای متمایز و متغیر ارائه می دهد. این دیدگاه پیری را به عنوان یک ساختار اجتماعی قابل مذاکره تیزتر می کند. این نوع شناسی همچنین سرنخ هایی برای ملموس ساختن تجربه ذهنی سالمندی در مقوله هایی که فراتر از سن(های زمانی) هستند ارائه می دهد.
Christiane Nakao untersucht Werbeanzeigen, die Bezug auf den Umgang mit dem eigenen Älterwerden nehmen, und analysiert ihre Werbebotschaften daraufhin, welche Interpretationen des Älterwerdens und welche Strategien des Umgangs mit dem Älterwerden dabei präsentiert werden. Sie bezieht sich sowohl auf den gerontologischen Diskurs als auch auf alter(n)sbezogene Marketingstrategien. Mittels rekonstruktiver Analyse gemäß der dokumentarischen Methode arbeitet die Autorin Typen von Konstruktionen des subjektiven Alterserlebens in der Marketingkommunikation als differenzierte und variable Gebilde heraus. Dadurch schärft sich der Blick auf das Alter(n) als verhandelbare gesellschaftliche Konstruktion. Auch bietet die Typologie Anhaltspunkte, subjektives Alterserleben in über das chronologische Alter(n) hinausweisenden Kategorien greifbar zu machen.
Front Matter....Pages 1-19
Einleitung....Pages 21-63
Bedingungen ökonomischer Alter(n)skonstruktionen....Pages 65-92
Subjektives Alterserleben....Pages 93-110
Subjektives Alterserleben und Silber-Marketing....Pages 111-131
Empirischer Teil....Pages 133-190
Ergebnisse und Fazit....Pages 191-247
Back Matter....Pages 249-274