دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Jasmin Schlax (auth.)
سری: BestMasters
ISBN (شابک) : 9783658125981, 9783658125998
ناشر: Springer
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 154
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تغییر باور در معلمان: مروری بر مدل شناختی عاطفی تغییر مفهومی در موضوع یادگیری مشارکتی: روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی صنعتی، سازمانی و اقتصادی
در صورت تبدیل فایل کتاب Überzeugungswandel bei Lehrkräften: Eine Überprüfung des Cognitive Affective Model of Conceptual Change am Thema des kooperativen Lernens به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تغییر باور در معلمان: مروری بر مدل شناختی عاطفی تغییر مفهومی در موضوع یادگیری مشارکتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جاسمین شلاکس تغییر در باورهای مربوط به طراحی کلاس درس را در معلمان آینده بررسی میکند و بر روشهای تدریس مشارکتی تأکید میکند. او برگرفته از مدل شناختی عاطفی تغییر مفهومی، عوامل مؤثر مختلفی را بر تغییر در باور مییابد و بدین وسیله اولین بررسی تجربی جامعی از این مدل کلی ارائه میکند.
Jasmin Schlax untersucht an zukünftigen Lehrkräften den Wandel von Überzeugungen bezüglich der Unterrichtsgestaltung unter Hervorhebung von kooperativen Lehrmethoden. Abgeleitet aus dem Cognitive Affective Model of Conceptual Change findet sie dabei verschiedene Einflussfaktoren auf den Überzeugungswandel und legt hiermit zudem eine erste umfassende empirische Prüfung dieses Gesamtmodells vor.
Front Matter....Pages 1-17
Einleitung....Pages 3-5
Theoretischer Hintergrund....Pages 7-40
Methodik....Pages 41-50
Ergebnisse....Pages 51-66
Diskussion....Pages 67-89
Back Matter....Pages 91-140