دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Andreas Matzke (auth.)
سری: Produktion und Logistik
ISBN (شابک) : 9783658123734, 9783658123741
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 196
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتقاء مزایده ها برای مدیریت تقاضا در مونتاژ سفارشی به سفارش: با نمونه هایی از صنایع خودرو و کامپیوتر: مدیریت زنجیره تامین، فروش/توزیع، تولید
در صورت تبدیل فایل کتاب Upgrade-Auktionen für die Nachfragesteuerung bei kundenindividueller Auftragsmontage: Mit Beispielen aus der Automobil- und Computerindustrie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتقاء مزایده ها برای مدیریت تقاضا در مونتاژ سفارشی به سفارش: با نمونه هایی از صنایع خودرو و کامپیوتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بر اساس یک تحلیل جامع از مزایده های ارتقاء، آندریاس ماتزکه نشان می دهد که چگونه استفاده از آنها می تواند درآمد را افزایش دهد و نوسانات تقاضا را در شبکه تولید و تامین کننده کاهش دهد. به این ترتیب، شرکتهایی که مونتاژ سفارشهای خاص مشتری دارند، میتوانند از مزایدههای ارتقا برای ارتقای سفارشهای مشتریان موجود و بازاریابی ظرفیتهای باقیمانده استفاده کنند. نویسنده با استفاده از اصول تئوری چشمانداز، شرایطی را برای استفاده موفقیتآمیز از مزایدههای ارتقاء شناسایی میکند و توصیههایی برای اقدام برای تصمیمگیرندگان در عمل استخراج میکند.
Andreas Matzke zeigt auf Basis einer umfassenden Analyse von Upgrade-Auktionen, wie durch ihren Einsatz Erlöse gesteigert sowie Bedarfsschwankungen im Produktions- und Zuliefernetzwerk verringert werden können. So können Unternehmen mit kundenindividueller Auftragsmontage Upgrade-Auktionen einsetzen, um bestehende Kundenaufträge aufzuwerten und Restkapazitäten zu vermarkten. Unter Rückgriff auf Grundlagen der Prospect-Theorie identifiziert der Autor Bedingungen für einen erfolgreichen Einsatz von Upgrade-Auktionen und leitet daraus Handlungsempfehlungen für Entscheidungsträger in der Praxis ab.
Front Matter....Pages I-XXI
Einleitung....Pages 1-8
Grundlagen der Nachfragesteuerung in der Auftragsmontage....Pages 9-43
Literaturanalyse zur Nachfragesteuerung in der Auftragsmontage....Pages 45-72
Konzeptionelle Einführung von Upgrade-Auktionen....Pages 73-87
Modellierung und Analyse von Upgrade-Auktionen....Pages 89-112
Numerische Analyse von Upgrade-Auktionen....Pages 113-130
Kritische Würdigung und Handlungsempfehlungen....Pages 131-145
Zusammenfassung....Pages 147-149
Back Matter....Pages 151-182