ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mitarbeitergespräche in der Pflege

دانلود کتاب مصاحبه کارکنان در پرستاری

Mitarbeitergespräche in der Pflege

مشخصات کتاب

Mitarbeitergespräche in der Pflege

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783662481004, 9783662481011 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 168 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مصاحبه کارکنان در پرستاری: مدیریت پرستاری/تحقیقات پرستاری، سالمندان/سالمندان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Mitarbeitergespräche in der Pflege به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مصاحبه کارکنان در پرستاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مصاحبه کارکنان در پرستاری



این کتاب مدیران حوزه پرستاری را هدف قرار داده است و نشان می‌دهد که ارتباطات حرفه‌ای چقدر برای رهبری خوب مهم است و چگونه می‌توان با موفقیت در موقعیت‌های مکالمه در عمل تسلط یافت.

رضایت بیشتر کارکنان از طریق فرهنگ حرفه ای بحث و گفتگو

یاد بگیرید چگونه با کارمندان خود به طور موثر و موثر ارتباط برقرار کنید و در نتیجه رضایت را در تیم افزایش دهید. با مثال‌های متعدد، نویسنده با تجربه طیف وسیعی از موقعیت‌های مکالمه را از مراقبت‌های روزمره پوشش می‌دهد. در اینجا دستورالعمل های خاصی را برای آماده سازی، اجرای موفقیت آمیز و پیگیری کافی دیالوگ های مختلف خواهید یافت. اهمیت همکاری و ارتباط خوب برای مدیریت ریسک و رضایت بیمار در بیمارستان در چند فصل اول مشخص می شود. رویکردهای بحث برای جذب و ارتقای هدفمند کارکنان را به عنوان مبنایی برای موفقیت کارآفرینی موسسه بخوانید. به این ترتیب شما با کارمندان خود گفتگوهای سازنده ای انجام می دهید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch richtet sich an Führungskräfte aus dem Bereich Pflege und zeigt, wie wichtig eine professionelle Kommunikation für eine gute Mitarbeitsführung ist und wie man Gesprächssituationen in der Praxis erfolgreich meistert.

Mehr Mitarbeiterzufriedenheit durch eine professionelle Gesprächskultur

Lernen Sie effizient und effektiv mit Ihren Mitarbeiter zu kommunizieren und stärken Sie so die Zufriedenheit im Team. Mit zahlreichen Beispielen deckt die erfahrene Autorin ein großes Spektrum an Gesprächssituationen aus dem Pflegealltag ab. Hier finden Sie konkrete Anleitung zur Vorbereitung, erfolgreichen Durchführung und adäquaten Nachbereitung von unterschiedlichen Dialogen. Welche Bedeutung eine gute Zusammenarbeit und Kommunikation für das Risikomanagement und die Patientenzufriedenheit im Krankenhaus hat, wird in den ersten Kapiteln deutlich. Lesen Sie Gesprächsansätze für die gezielte Gewinnung und Förderung von Mitarbeitern als Basis für den unternehmerischen Erfolg der Einrichtung. So führen Sie konstruktive Dialoge mit Ihren Mitarbeitern.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Mitarbeitergespräche und Gesprächssituationen – Eine Einführung....Pages 1-6
Grundlagen der Kommunikation und Gesprächsführung....Pages 7-26
Das Mitarbeitergespräch als Instrument der Mitarbeiterführung und der Personalentwicklung....Pages 27-34
Mitarbeitergespräche und Gesprächssituationen....Pages 35-152
Back Matter....Pages 153-156




نظرات کاربران