ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Thirty Million Words: Building a Child's Brain

دانلود کتاب سی میلیون کلمه: ساخت مغز کودک

Thirty Million Words: Building a Child's Brain

مشخصات کتاب

Thirty Million Words: Building a Child's Brain

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0525954872, 9780525954873 
ناشر: Dutton Books 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 666 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سی میلیون کلمه: ساخت مغز کودک: رشد کودک تربیت فرزندان خانواده والدین سلامت خانواده سبک زندگی روانشناسی اجتماعی رشد روانپزشکی علوم زیستی حیوانات بیوشیمی علوم زیستی بیوتکنولوژی گیاه شناسی بوم شناسی گیاهی آموزش تکامل ژنتیک هیدروبیولوژی مرجع طبقه بندی سیستماتیک طبیعت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Thirty Million Words: Building a Child's Brain به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سی میلیون کلمه: ساخت مغز کودک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سی میلیون کلمه: ساخت مغز کودک

موسس و مدیر ابتکار سی میلیون کلمه، پروفسور دانا ساسکیند، توضیح می دهد که چرا مهم ترین و به طرز شگفت انگیزی ساده ترین کاری که می توانید برای موفقیت آینده فرزندتان در زندگی انجام دهید این است که با او صحبت کنید، علم اخیر پشت این حقیقت را آشکار می کند. و دقیقاً چگونگی اجرای بهترین روش والدین را بیان می کند. این تحقیق به این شرح است: پیشرفت تحصیلی در اولین روز زندگی با اولین کلمه ای که مادری که آه می کشد درست پس از زایمان گفته می شود آغاز می شود. مطالعه‌ای که توسط محققان بتی هارت و تاد ریزلی در سال 1995 انجام شد، نشان داد که برخی از کودکان تا چهارمین سالگرد تولدشان سی میلیون کلمه کمتر از بقیه شنیده‌اند. بچه هایی که کلمات بیشتری می شنیدند وقتی وارد مدرسه می شدند آمادگی بهتری داشتند. همین بچه ها وقتی تا کلاس سوم دنبال می شدند، دایره لغات بزرگتری داشتند، خوانندگان قوی تری بودند و نمرات آزمون بالاتری گرفتند. این تفاوت در یادگیری به عنوان شکاف پیشرفت نامیده می شود. پروفسور دانا ساسکیند، MD، در طول کار خود به عنوان جراح کاشت حلزون شنوایی در دانشکده پزشکی دانشگاه شیکاگو، از این فاصله سی میلیون کلمه مطلع شد و به همراه خواهر شوهرش، بت ساسکیند، برنامه تحقیقاتی جدیدی را برای یافتن آن آغاز کرد. بهترین راه‌ها برای پر کردن این شکاف. ابتکار سی میلیون کلمه برنامه‌هایی را برای والدین ایجاد کرده است تا نوع ارتباط والدین-کودکی را که رشد عصبی بهینه را ممکن می‌سازد نشان دهد و برنامه‌ها را در شیکاگو و اطراف آن در میان گروه‌های جمعیتی آزمایش کرده است. والدین از سه T پیروی کنند: با کاری که فرزندتان انجام می دهد هماهنگ شوید. با استفاده از کلمات توصیفی زیاد با فرزندتان بیشتر صحبت کنید. و در حین مکالمه به نوبت با فرزندتان رفتار کنید. به عنوان مثال، به جای اینکه به کودک بگویید کفش هایت را بپوش، ممکن است به جای آن بگوییم وقت بیرون رفتن است. چی کار باید بکنیم؟ برنامه تحقیقاتی طولی پنج ساله جدید آزمایشگاه به تازگی بودجه دریافت کرده است تا آنها بتوانند نتایج خود را بیشتر تایید کنند. علم اعصاب پلاستیسیته مغز چنین است


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The founder and director of the Thirty Million Words Initiative, Professor Dana Suskind, explains why the most important and astoundingly simple thing you can do for your child s future success in life is to talk to him or her, reveals the recent science behind this truth, and outlines precisely how parents can best put it into practice. The research is in: Academic achievement begins on the first day of life with the first word said by a cooing mother just after delivery. A study by researchers Betty Hart and Todd Risley in 1995 found that some children heard thirty million fewer words by their fourth birthdays than others. The children who heard more words were better prepared when they entered school. These same kids, when followed into third grade, had bigger vocabularies, were stronger readers, and got higher test scores. This disparity in learning is referred to as the achievement gap. Professor Dana Suskind, MD, learned of this thirty million word gap in the course of her work as a cochlear implant surgeon at University of Chicago Medical School and began a new research program along with her sister-in-law, Beth Suskind, to find the best ways to bridge that gap.The Thirty Million Word Initiative has developed programs for parents to show the kind of parent-child communication that enables optimal neural development and has tested the programs in and around Chicago across demographic groups.They boil down to getting parents to follow the three Ts: Tune in to what your child is doing; Talk more to your child using lots of descriptive words; and Take turns with your child as you engage in conversation.Parents are shown how to make the words they serve up more enriching. For example, instead of telling a child, Put your shoes on, one might say instead, It is time to go out. What do we have to do? The lab's new five-year longitudinal research program has just received funding so they can further corroborate their results. The neuroscience of brain plasticity is so





نظرات کاربران