ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets

دانلود کتاب مدیریت پروژه تجاری و بازاریابی: تسلط بر بازارهای تجاری

Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets

مشخصات کتاب

Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Springer Texts in Business and Economics 
ISBN (شابک) : 9783662485064, 9783662485071 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 403 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت پروژه تجاری و بازاریابی: تسلط بر بازارهای تجاری: بازاریابی، مدیریت پروژه، حسابداری/حسابرسی، سازمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت پروژه تجاری و بازاریابی: تسلط بر بازارهای تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت پروژه تجاری و بازاریابی: تسلط بر بازارهای تجاری



بازاریابی و اجرای سفارشات و پروژه های بزرگ با حجم بالا مستلزم انواع خاصی از تخصص است. این کتاب درسی به تمام وظایف مدیریتی مربوطه می پردازد: مدیریت سفارش، ارزیابی استعلام و آماده سازی پیشنهاد، قیمت گذاری و برنامه ریزی درآمد، تامین مالی سفارش و مهندسی مالی، مدیریت قرارداد، مدیریت مذاکره، مدیریت پروژه و در نهایت همکاری پروژه. با اتخاذ یک دیدگاه بین بخشی، هم صنایع تولیدی سنتی و هم خدمات تجارت به کسب و کار را بررسی می کند. همه مشارکت‌ها به سبکی قابل دسترس ارائه شده‌اند، که این کتاب را به عنوان یک کتاب درسی مدیریتی و راهنمای عملی ارزشمند مناسب می‌سازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marketing and implementing large-volume orders and major projects calls for specific types of expertise. This textbook deals with all of the management tasks involved: order management, inquiry evaluation and proposal preparation, pricing and revenue planning, order financing and financial engineering, contract management, negotiation management, project management, and finally project cooperation. Adopting a cross-sector perspective, it examines both traditional manufacturing industries and business-to-business services. All contributions are presented in an accessible style, making the book well-suited as both a managerial textbook and valuable practical guide.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Order Management....Pages 1-54
Inquiry Evaluation and Proposal Preparation....Pages 55-81
Pricing and Revenue Planning in the Project Business....Pages 83-126
Order Financing and Financial Engineering....Pages 127-158
Contract Management....Pages 159-206
Negotiation Management....Pages 207-275
Project Management....Pages 277-353
Project Cooperation....Pages 355-393
Back Matter....Pages 395-399




نظرات کاربران